Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@11:52:07 GMT

درج آگهی استخدام رایگان در سایت‌های معتبر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۸۰۹۰

اگر به عنوان یک کارفرما قصد داشته باشید نیروی کار ماهر استخدام کنید، از چه راهی اقدام می‌کنید؟ چه فاکتورهایی برای ثبت آگهی استخدام در نظر دارید؟ استفاده از سایت آگهی رایگان استخدام یکی از راه‌های پیش روی شما است که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی نتیجه دلخواه را برایتان به همراه داشته باشد، به طور مثال برای کارفرمایی که به دنبال استخدام فردی برای کار دانشجویی در تهران باشد استفاده از امکانات چنین سایتی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی

راه‌های مختلفی برای انتشار آگهی استخدام وجود دارد، اما این که چرا ما ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی را پیشنهاد می کنیم به دلیل مزایای زیادی است که این روش نسبت به سایر روش‌ها دارد.

دیده شدن توسط کارجویان

مهمترین دلیل تاکید بر ثبت آگهی استخدام در سایت‌های کاریابی این است که معمولا کارجویان در این سایت‌ها به دنبال  یافتن شغل هستند. ضمن این که بسیاری از کارجویان نیز از طریق موتورهای جستجو به این سایت‌ها هدایت می‌شوند، بنابراین احتمال دیده شدن آگهی شما توسط کارجویان واجد شرایط بیشتر خواهد بود.

طبقه‌بندی مشاغل

یکی از محاسن درج آگهی استخدام در سایت کاریابی این است که در این سایت‌ها عموما مشاغل دسته‌بندی شده هستند، به این ترتیب آگهی استخدامی درج شده در طبقه‌بندی مشاغل مرتبط قرار می‌گیرد، کارجویانی که با توجه به مدرک تحصیلی، مهارت و تخصص خود در جستجوی کار هستند به دسته‌بندی مربوطه مراجعه کرده و در نتیجه احتمال دیده شدن آگهی توسط کارجویانی که متخصص در این زمینه شغلی هستند بیشتر می‌شود.

ارسال آگهی برای کارجویان

اکثر سایت‌های کاریابی اعضای دائمی دارند، کارجویانی که در این سایت‌ها اقدام به ثبت رزومه کرده و یا در خبرنامه این سایت‌ها عضو هستند، بنابراین آگهی‌های استخدامی به صورت روزانه برای کارجویان و اعضای سایت ارسال می‌شود، این کار کمک می‌کند که تمام آگهی‌های استخدامی ثبت شده در سایت برای کارجویان زیادی ارسال شود و شانس استخدام یک نیروی متخصص بیشتر شود.

مقرون به‌صرفه

مهمترین مزیت استفاده از این سایت‌های کاریابی آنلاین این است که در وقت و هزینه کارفرما و کارجو صرفه‌جویی می‌شود، امکان ثبت رایگان رزومه در این سایت‌ها کمک می‌کند که کارجو دارای یک پروفایل و رزومه کاری حرفه‌ای شده و این رزومه‌ها در اختیار کارفرمایان با آگهی‌های استخدامی و مشاغل مرتبط با مهارت و تحصیل کارجو قرار میگیرد، این کار بستر مناسبی برای تعامل مستقیم کارجو و کارفرما ایجاد می‌کند، از طرفی کارفرما نیز از شر پاسخگویی به تلفن‌ها و ایمیل‌های کارجویان نامرتبط با زمینه شغلی در امان بوده و در وقت و هزینه شرکت نیز صرفه‌جویی می‌شود.

چگونه در سامانه استخدامی آگهی استخدام ثبت کنیم

در حال حاضر در بسیاری از سایت‌های کاریابی ثبت آگهی استخدام رایگان یا مبالغ مشخصی به کاربر عرضه می‌شود. معمولا برای ثبت آگهی در سایت آگهی رایگان استخدام ، کارفرما باید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و سپس در پنل کاربری که در اختیار او قرار داده می‌شود، اطلاعات خواسته شده از جمله: عناوین شغلی، حقوق و مزایا، مهارت و تخصص مورد نظر، اطلاعات تماس و ... قرار داده می‌شود.

بعد از تایید آگهی استخدام توسط مدیر سایت، این آگهی به تفکیک استان، تخصص و عناوین شغلی در طبقه‌بندی‌های  مربوطه به نمایش درآمده، برای کارجویانی که رزومه مرتبط دارند نیز ارسال می‌شود، ضمن این که بسیاری از کارجویان که عضو سایت نیستند نیز با جستجوی  عناوین شغلی مرتبط به صفحه‌های تعریف شده در سایت هدایت می‌شوند که باعث می‌شود آگهی مربوطه توسط این افراد نیز دیده شود. به طور مثال کارجویی که به دنبال یافتن شغل مرتبط با مهندسی عمران است، از طریق موتورهای جستجو به صفحه آگهی‌های استخدامی شغل مهندسی عمران منتقل می‌شوند. به این ترتیب می‌توان گفت که آگهی مورد نظر به شکل هدفمندتری نمایش داده خواهد شد.

ارسال مستقیم رزومه توسط کارجو

این امکان وجود دارد که کارجو به طور مستقیم برای کارفرما رزومه ارسال کند، بنابراین کارفرما با ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی می تواند رزومه‌های مرتبط بسیاری را دریافت کرده و در میان کارجویان با کسانی که شرایط احراز شغل را دارند تماس بگیرد.

دسترسی به بانک رزومه

همانطور که اشاره کردیم امکان ثبت رایگان رزومه در سایت کاریابی باعث می شود که کارجویان بسیاری در این سایت‌ها رزومه ثبت کنند، بنابراین بانک رزومه این سایت‌های کاریابی شامل رزومه کارجویان مرتبط بسیاری است، در بسیاری از سایت ها دسترسی به بانک رزومه برای کارفرمایانی که اقدام به ثبت آگهی استخدام در سایت می‌کنند فراهم است.

چگونه سایت آگهی رایگان استخدام معتبر پیدا کنیم؟

مهمترین نکته در زمینه انتشار آگهی استخدام در سایت‌های استخدامی یافتن یک سایت معتبر در این زمینه است. جاب یابی یکی از سایت‌های معتبر در زمینه ثبت رزومه یا درج آگهی استخدام است که می تواند انتخاب مناسبی برای افراد جویای کار و کارفرمایان باشد.

امکان ثبت رایگان رزومه یا ثبت آگهی استخدام رایگان به ساده‌ترین شکل ممکن در سایت استخدامی جاب یابی برای کاربران فراهم است، پشتیبانی 24 ساعته و امکان برخورداری از مزایایی چون نمایش بنر استخدامی، نمایش آگهی استخدام در صفحه اول و تمام صفحات داخلی، دریافت رزومه‌های مرتبط در کمترین زمان و .... از جمله مزایایی است که برای کارفرمایان در این سایت در نظر گرفته شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: آگهی استخدام در سایت کاریابی ثبت آگهی استخدام در سایت آگهی های استخدامی سایت های کاریابی برای کارجویان سایت ها برای کارفرما برای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر