Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:26:46 GMT

مهمترین هدف ما تکمیل نیروهای متخصص و ارائه خدمات مطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۸۲۰۰

مهمترین هدف ما تکمیل نیروهای متخصص و ارائه خدمات مطلوب است

جلسه ماهانه روسای انجمن‌های استانی دراماتراپی ایران (DTCI) با حضور و ریاست مجید امرایی دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران و عضو موسس اتحادیه جهانی دراماتراپی (WADTh) و روسای انجمن استان‌های خوزستان، گیلان، مازندران، کرمان، آذربایجان غربی و مرکزی به صورت مجازی (وبینار) برگزار شد.

در این جلسه (شامگاه یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت) نمایندگان استانی گزارشی از فعالیت های خود در شرایط کرونایی و روش‌های ارائه خدمت مجازی و حضوری ایمن به مخاطبان را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین راهکارهای ارائه خدمات غیر حضوری در «فضای وب مشاوره» و همچنین برپایی کارگاه های مجازی و حضوری کم خطر برای جامعه هدف بررسی شد.

پیشنهادهای متنوع روسای انجمن دراماتراپی ایران

در خلال این وبینار لیلا برون (رئیس انجمن خوزستان) پیشنهاد تبادل متخصصین آموزش دراماتراپی را در سطح استانی، امید پیروی اسلام (رئیس انجمن آذربایجان غربی) پیشنهاد معرفی هر چه بیشتر این شیوه درمان کمکی را در سطح مراکز فرهنگی و توانبخشی استان، مریم رحیمی (رئیس انجمن استان گیلان) دیدگاه خود را در خصوص راه اندازی دفاتر شهرستانی و روش های ارائه خدمت به مراجعان از راه دور، حامد حجام زاده (رئیس انجمن استان مازندران) در خصوص همکاری بیشتر با مراکز  دانشگاهی و توجه به تنوع خدمات توانبخشی و باز توانی، مصطفی محمدی (رئیس انجمن کرمان) در زمینه روش های مهم مهارت افزایی به مخاطبان در استان کرمان و اصغر تنهایی (رئیس انجمن استان مرکزی) در زمینه آموزش های ترکیبی دراماتراپی و «یوگای خنده»، نظرها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

برقراری ارتباطات گسترده و مطلوب با دیگر کشورها

در پایان این جلسه مجازی دبیرکل انجمن بین المللی دراماتراپی ایران در خصوص کارگاه‌های آموزشی دراماتراپی جهت تکمیل کادر متخصصان استانی در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد توضیحات خود را ارائه کرد.

مهمترین هدف ما تکمیل کادر تخصصی، علمی و ارائه خدمات ترکیبی مطلوب به جامعه هدف است که با رویکرد دراماتراپی و مبتنی بر مکتب توانبخشی دراماتراپی بومی ایرانی طرح ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش‌های بین‌المللی روابط مطلوبی برقرار شده و در حال حاضر فراگیرانی از کشورهای قبرس، آلمان، استرالیا، افغانستان و کانادا در کنار فراگیران داخلی در حال آموزش دراماتراپی هستند که آینده مطلوبی را برای این عرصه رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا،‌ وبینار تخصصی روسای انجمن‌های دراماتراپی ایران در پایان هر ماه جهت تبادل دیدگاه متخصصان این عرصه برگزار می‌شود.

انجمن بین‌المللی دراماتراپی ایران (DTCI) در حال حاضر در شش استان کشور نمایندگی دارد.

برچسب‌ها نمایش درمانی مجید امرایی تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایش درمانی مجید امرایی تئاتر نمایش درمانی مجید امرایی تئاتر اخبار کنکور دراماتراپی ایران انجمن استان روسای انجمن رئیس انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است