Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سردبیر ارشد خبرگزاری «آسوشیتد پرس» تحقیقی مستقل درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در غزه را خواستار شد که دفتر این خبرگزاری در آن واقع شده بود.

به نوشته نشریه «بیزنس اینسایدر»، «سالی رازبی» سردبیر اجرایی آسوشیتد پرس روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن» گفت، طی پانزده سالی که دفتر این خبرگزاری در ساختمان الجلاء مستقر بوده هیچ نشانه‌ای از حضور نیروهای حماس در آن مشاهده نشده و رژیم صهیونیستی برای این ادعا هیچ مدرکی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد آسوشیتد پرس بدون اشاره به حملات هوایی صهیونیست‌ها به دیگر مناطق مسکونی غزه گفت، جامعه حق دارد از واقعیتی که در پس تخریب دفتر این خبرگزاری قرار دارد مطلع شود.

دیدبان خبرنگاران بدون مرز نیز به‌طور جداگانه از دیوان بین‌المللی کیفری درخواست کرد بمباران برج «الجلاء» که دفاتر آشوسیتد پرس و شبکه «الجزیره» در آن مستقر بود را به‌عنوان مصداق جنایت جنگی مورد تحقیق قرار دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه با ادعای حضور نیروهای حماس در برج الجلاء این ساختمان را با اخطار قبلی به مالک آن بمباران و به‌طور کامل تخریب کرد.

«جواد مهدی» مالک این ساختمان در رد این ادعا گفت: «به غیر از مستأجرین، چند دفتر وکالت و مهندسی و برخی رسانه‌ها از جمله الجزیره و آسوشیتد پرس هیچکس دیگری در آنجا حضور نداشته است».

روز دوشنبه و در هشتمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهرداری غزه اعلام کرد که این رژیم طی حملات مستمر خود، عامدانه، جاده‌ها و زیرساخت‌ها و ساختمان‌های اصلی غزه را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحقیق بمباران آسوشیتد پرس غزه رژیم صهیونیستی آسوشیتد پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی