Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه سازندگى قرارگاه هاى تحول محلات بندر خمیر، گفت: محرومیت‌زدایى یکى از اهداف مهم بسیج سازندگى است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن خدمتیان، دبیر کارگروه سازندگى قرارگاه‌هاى تحول محلات شهرستان بندر خمیر در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری کمک به آسیب دیدگان کرونا و کمک هاى مومنانه اظهار کرد: ١۴٠٠٠ بسته معیشتى ، ٨ تن مرغ ، ٢۵ تن آرد و ٣٠ تن پیاز بین نیازمندان و آسیب دیدگان سطح شهرستان بندر خمیر در بحث کمک هاى مومنانه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمتیان در ادامه افزود: یکى از اهداف مهم بسیج سازندگى محرومیت‌زدایى است، در همین راستا توسط گروه هاى جهادى فعال در قرارگاه هاى تحول محلات  کارهاى بسیار خوبى در سال گذشته و امسال انجام شده است از قبیل ساخت ٨ باب خانه نیازمند و تعمیر و مرمت سازى ٢٠ واحد مسکونى نیازمند، ٢ زمین ورزشى احداث شده و هم اکنون ٣ زمین ورزشى در حال ساخت مى باشد.

دبیر کارگروه سازندگى قرارگاه هاى تحول محلات بندر خمیر با اشاره به اقدامات بسیج سازندگى در زمان شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: از ابتداى شیوع بیمارى کرونا بیش از ۵٠ گروه جهادى در بحث ضد عفونى فعال شد که اقدامات ضد عفونى و حضور در طرح شهید حاج قاسم سلیمانى که اقدامات مراقبتى و سلامت محور شهرستان را انجام مى دهند.

وى ادامه داد: با توجه به بیمارى کرونا بسیج سازندگى اقدام به راه اندازى ٩ کارگاه تولید ماسک و گان بیمارستانى نمود که در بین مردم شهرستان و بیمارستان توزیع شد.

خدمتیان به دیگر برنامه هاى بسیج سازندگى اشاره نمود و گفت: به دو روستا در سطح شهرستان آب رسانى انجام شده و یک مخزن ذخیره ٢٠ هزار لیترى آب براى روستاى تنگ اشکن ساخت شده است.

دبیر کارگروه سازندگى قرارگاه هاى تحول محلات بندر خمیر خاطرنشان کرد: ٣ واحد از منازل افراد سیل زده در جاسک با اعزام گروه هاى جهادى شهرستان بندر خمیر به مناطق سیل زده جاسک ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی