Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:40:01 GMT

دولت در انتخابات از لاریجانی حمایت خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۱۶۰

دولت در انتخابات از لاریجانی حمایت خواهد کرد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دولت در انتخابات پیش رو به کمک لاریجانی خواهد آمد گفت: با توجه به آنچه که مشاهده می شود نیروهای انقلابی از رئیسی حمایت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،حسین عبداللهی فر در گفتگوی زنده که از شبکه های اجتماعی پخش شد با اشاره به حضور کاندیداهای مختلف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر می‌رسد انتخابات اصلی بین اصولگرا و اصلاح طلب نیست زیرا افرادی اعلام کرد که مستقل وارد گود انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با آنچه در صحنه عمل مشاهده می شود می توان متوجه شد که رقابت اصلی بین دو شخص خواهد بود بین آقایان رئیسی و لاریجانی خوا اتفاق خواهد افتاد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو به لاریجانی کمک خواهند کرد و اگر اصولگرایان وجود داشته باشد به آقای رئیسی کمک خواهد کرد.

عبداللهی فر تاکید کرد: به نظر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دو قطبی خواهد شد جهانگیری هم از طرف دولت و به کمک لاریجانی خواهد آمد و عمده انتخابات هم همین است و  قطب سومی در این انتخابات که رای بالایی داشته باشد را نمی بینیم.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: لاریجانی کم کم از اصولگرایی عبور کرده مانند  احمدی‌نژاد که این کار را کرد و تمام شد اما آقای لاریجانی همان مسیر هاشمی رفسنجانی را طی کرد طی می کند یعنی نه اصولگرا است و اصلاح‌طلب و وقتی که جمنا تشکیل شد هاشمی رفسنجانی از جمنا عبور کرد و گفت آن را قبول ندارد.

وی افزود:  لاریجانی در ابتدا با اصولگرایان بود اما کم کم از آن عبور کرد  نمی توان گفت وی اصلاح طلب کامل است اما در بین انقلابی ها نیست و به اعتدال و دولت نزدیک است. اصلاح طلبان می توان گفت به طور کامل در این انتخابات از وی حمایت خواهند کرد.

اگر بخواهد تا قبل از انتخابات توافق بین المللی برای تأثیرگذاری در انتخابات صورت بگیرد بیشترین چیزی که خیلی تاثیرگذار است فرمایش رهبر معظم انقلاب است تحریم ها کاملا لغو شود و ما بتوانیم راستی‌آزمایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند

به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟

بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟

کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد:
در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد.

۲۳۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903290

دیگر خبرها

  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!