Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی منافع ملی کشور، مصالح و ارزشهای نظام، حفظ وحدت و امنیت ملی، آرامش و نظم جامعه را فراموش نکنیم.

بیژن سلیمان پور امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی گفت: امروزه اطلاعات قدرت است، باور داشته باشیم که باید سهم خودمان را در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات جهانی داشته باشیم و اگر از بیم اینکه برخی الزامات دنیای ارتباطات با ارزش های ما همخوانی ندارد فاصله بگیریم، فقط سپردن زمین بازی به دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری به این نکته اشاره شده که ما از فضای مجازی که امروزه بخش وسیعی از بستر اطلاع رسانی است و باید نهایت استفاده را برای احیای ارزش های انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه صلح و دوستی با ملت های جهان و حفظ کرامت انسان ببریم.
سلیمان پور با بیان جنایات رژیم غاصب صهونیستی در حملات وحشیانه به مردم بی دفاع فلسطین و کشته شدن دختران دانش آموز در افغانستان اظهار کرد: اقدام موثر در رفع اینگونه اتفاقات اعلام وحدت و مواضع مشترک تمام کشور های اسلامی است.
وی ضمن تقدیر از کادر درمان و بهداشت و ستاد مدیریت کرونا استان، اصحاب رسانه و مشارکت مردم در عبور از پیک چهارم بیان کرد: هنوز بیماری ادامه دارد و باید با کمال دقت در جهت رعایت دستور العمل ها نهایت کوشش را داشته باشیم.
معاون استاندار با بیان اینکه شرایط انتخابات با توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی و کرونا متفاوت تر از سایر دوره ها خواهد بود بیان کرد: مسئولان باید بستری فراهم کنند تا مردم را نسبت به تعیین سرنوشت خود ترغیب و پای صندوق های رأی بیاورند.
وی با تاکید بر این که لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی طی ۵ روز آینده توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود بیان کرد: در بحث زمان بندی تبلیغات انتخاباتی ۲۰ روز مهلت قانونی داریم که از ۷ خرداد تا ۲۶ خرداد را شامل می‌شود لذا  نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری ۱۴ روز، از ۱۳ تا ۲۶ خرداد و شورای اسلامی شهر و روستا هم ۷ روز از ۲۰ خرداد تا ۲۶ خرداد فرصت تبلیغ دارند، این ۲۶ در هر سه انتخابات یکی بود و برابر قانون انتخابات کشور ۴۸ ساعت  قبل از زمان  اخذ رای روز جمعه ۲۸ خرداد تبلیغات قطع می‌شود.
 سلیمان پور افزود: تبلیغات در این دوره متفاوت با دروه های قبلی است، میتینگ‌های جمعی با ازدحام زیاد جمعیت در شرایط بیماری کرونا نداریم و تبلیغات عمدتا از طریق بستر رسانه انجام خواهد شد و اگر هم برنامه ای باشد با رعایت پروتکل ها و در تعداد مشخص انجام شود.
معاون استاندار در انتها با اشاره بر سمت خود به عنوان مسئول ستاد انتخابات استان گفت: در فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی منافع ملی کشور، مصالح و ارزشهای نظام، حفظ وحدت و امنیت ملی، آرامش و نظم جامعه را فراموش نکنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم  در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ، ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها درنظر گرفته ،  استفاده کنند.

وی افزود: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که توسط صداوسیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه شعب اخذ رأی آمادگی لازم برای برگزاری این دور از انتخابات را دارند، گفت: ۲۷۸ شعب در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فعال خواهند بود.

سلیمی با بیان اینکه رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا زمانی که تمدید رأی گیری تمام شود ادامه دارد افزود: درخواست ما از مردم شرکت و حضور پرشور است که یک نماینده با پشتوانه مردمی به مجلس راه یابد.

گفتنی است بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان بیرجند،  اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

1- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار ، کد نامزد 11

2- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد 22


دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف