Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:17:02 GMT

کاهش تعداد دانش‌آموزان در هر حوزه امتحانی خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۸۴۳

کاهش تعداد دانش‌آموزان در هر حوزه امتحانی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حوزه‌های امتحانی دانش‌آموزان در این استان دو برابر شده و تعداد دانش‌آموزان هر حوزه از ۱۶۰ نفر به ۸۰ نفر و بیشتر کاهش یافته است.

محمدعلی واقعی، امروز دوشنبه ۲۷ اردببهشت در حاشیه بازدید از چند حوزه امتحانی شهر بیرجند اظهار کرد: آزمون حضوری ۱۷ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر پایه‌های نهم و دوازدهم استان خراسان جنوبی از امروز (۲۷ اردیبهشت) در بیش از ۴۳۹ حوزه امتحانی با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دو برابر شدن حوزه‌های امتحانی افزود: برای هر حوزه مراقبان سلامت وظیفه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط دانش‌آموزان قبل و بعد از برگزاری آزمون‌ها و تفکیک دانش‌آموزان مشکوک، دارای علائم یا مبتلا به کرونا و هدایت آنان به محل‌های مورد نظر را برعهده دارند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مدیران و مسوولان حوزه‌های امتحانی تاکید کرد و گفت: برگزاری آزمون‌ها زیر نظر دوایر نظارتی آموزش و پرورش و با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از ۴۳ هزار لیتر صابون مایع و مواد ضد عفونی کننده به علاوه ۲۱۰ هزار ماسک به منظور برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های حضوری بین مدارس استان توزیع شده است.

واقعی افزود: دانش‌آموزان باید ماسک، ژل یا مایع ضد عفونی کننده، بطری آب اختصاصی و خودکار به همراه داشته باشند و نیم ساعت قبل از شروع امتحان در محل آزمون حضور یابند.

وی با بیان اینکه اولویت اول آموزش و پرورش، صیانت از سلامت دانش‌آموزان است، یادآور شد: اولیای دانش‌آموزان نگران برگزاری آزمون حضوری نباشند و برای اطمینان خاطر می‌توانند با حضور در مدارس از حوزه‌های امتحانی و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانش آموزان امتحان حضوری کروناویروس منطقه خراسان جنوبی حوزه های امتحانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری