Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۷۵ سال از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

«محمد هادی عباسی» از واکسیناسیون کرونای افراد بالای 75 سال در سیستان و بلوچستان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: مراقبان سلامت از طریق اطلاعات مندرج در پرونده الکترونیکی سلامت خانوار با افراد بالای 75 سال تماس می گیرند و در زمان و مکان مشخص این افراد در برابر بیماری کرونا واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: متاسفانه دو نفر دیگر از هم استانی ها ما بر اثر بیماری کرونا فوت کردند و در مجموع آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا به عباسی تصریح کرد: هزار و 300 نفر رسید. عباسی تصریح کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته 186 مورد جدید به بیماران کرونایی اضافه شده و در مجموع آمار کل مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 34 هزار و 748 نفر رسید.

 

وی افزود: در حال حاضر157 نفر با اعلائم تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری هستند که ا این آمار 74 نفر تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشکوک به بیماری کرونا آمار جانباختگان مراکز درمانی سیستان و بلوچستان بیماری کرونا افراد بالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان