Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لاپورتا کومان را به عنوان سرمربی ایده آل پروژه بارسلونا نمی بیند.
به گزارش آریا، رونالد کومان به علت کسب نتایج ضعیف طی هفته های اخیر از هدایت بارسلونا برکنار می شود. به تقل از رادیو کاتالونیا، رونالد کومان آینده ای در بارسلونا نخواهد داشت و به احتمال 99 درصد او در فصل آینده، سرمربی بارسلونا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپورتا که از ابتدا به کومان اعتقاد نداشت، در بازی های پایان فصل متقاعد شده که با او قطع همکاری کند و به این ترتیب دوران رونالد کومان در بارسلونا پس از یک فصل به پایان می رسد. ژاوی، سرمربی السد قطر و اسطوره بارسلونا گزینه اول جانشینی بارسلونا است و این هفته با خوان لاپورتا دیدار خواهد داشت.
بارسلونا جستجو برای یافتن جانشین مناسب کومان را آغاز کرده است. بارسلونا می خواهد فصل آینده را با سرمربی جدیدی آغاز کند اما باعجله و بدون اطمینان از داشتن جانشین مناسب، کومان را اخراج نمی کند. به نقل از ESPN، بارسلونا جستجو برای یافتن جانشین رونالد کومان را آغاز کرده اما خوان لاپورتا تا زمانی که جانشین مناسبی برای سرمربی هلندی پیدا نکرده است، او را اخراج نخواهد کرد. به گفته نزدیکان کومان، این مربی معتقد است که به دنبال فرم و نتایج اخیر بارسلونا، دوران او در این تیم به پایان خواهد رسید.
ژاوی محتمل ترین گزینه حال حاضر بارسلونا به نظر می رسد. به گفته نزدیکان ژاوی، باور بر این است که او هیچ عجله ای برای به دست آوردن یک جایگاه مهم در نیوکمپ ندارد، به خصوص که تفکر او همیشه این بوده است که در شرایطی مطلوب به نیوکمپ برگردد. با این حال، چندین عضو هیئت مدیره بارسلونا معتقدند که زمان مناسبی برای بازگشت ژاوی به بارسلونا نیست. هر چیزی در روزهای آینده ممکن است رخ دهد.
بارسلونا در چارچوب هفته 37 لالیگا، میزبان سلتاویگو بود. آبی و اناری ها این بازی را با نتیجه 2-1 به حریف واگذار کردند و حالا رسما شانسی برای قهرمانی ندارند.رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از این بازی در خصوص شکست تیمش گفت: مقابل گرانادا موقعیت های بسیار زیادی هدر دادیم و نتوانستیم از حریف پیش بیافتیم، امروز هم دقیقا همان سناریو برای بارسلونا اتفاق افتاد. فصل بعد هم سرمربی بارسلونا خواهم بود؟ به پرسش تان پاسخ نخواهم داد، این سوال را از من نباید بپرسید، دیروز هم این را گفتم و لازم نیست حرفم را تکرار کنم. آینده مسی؟ امیدوارم این آخرین بازی او با پیراهن بارسلونا نبوده باشد. لئو در این بازی هم مجددا تاثیرگذاری خود را نشان داد. او در خط حمله دست تنها است و بازیکنان بیشتری باید در گلزنی تیم مشارکت داشته باشند.
رونالد کومان از زمان قبول هدایت باشگاه بارسلونا همواره به دنبال جذب ممفیس دیپای، وینگر هلندی باشگاه لیون بوده است و بارها از علاقه خود به این بازیکن صحبت کرده است و به نظر می رسد در صورت ماندگار شدن کومان در بارسلونا بالاخره این انتقال اتفاق بیافتد.
از زمان انتخاب خوان لاپورتا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه بارسلونا، همواره شایعات فراوانی در مورد اخراج یا ماندن مربی هلندی در نیوکمپ به گوش می رسد و گفته می شد گزینه لاپورتا برای هدایت بارسلونا، ژاوی ستاره سابق این باشگاه و مربی فعلی السد است که در نهایت با صحبت های ژاوی مبنی بر تمدید قراردادش با السد در آینده ای نزدیک، حضور این مربی در بارسلونا ناممکن به نظر می رسد.
اگر لاپورتا تصمیم بگیرد در کادر مربیگری باشگاه دست به تغییر بزند، خرید دیپای نیز به خطر می افتد و آبی و اناری ها باید مجددا با نماینده این بازیکن مذاکره داشته باشند اما در صورتی که کومان در بارسلونا ماندگار شود، می توان حضور دیپای در ترکیب فصل آینده آبی و اناری ها را تا حد زیادی قطعی دانست.
دیپای در پایان مسابقات این فصل بازیکن آزاد خواهد بود و با توجه به علاقه خود این بازیکن به بازی زیر نظر کومان، بازیکن هلندی حاضر شده است تا بخشی از دستمزد خود را نیز کاهش دهد تا مجددا زیر نظر مربی سابق خود در تیم ملی به میدان برود. در صورت نهایی شدن این انتقال، دیپای دومین خرید بارسا برای فصل آینده بعد از اریک گارسیا خواهد بود که گفته می شود انتقال او بعد از فینال لیگ قهرمانان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانشین مناسب کومان بارسلونا رونالد کومان فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند