Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه این فرد پر حاشیه که اتفاقا مشاور عزیزی خادم است چرا باید در فدراسیون مشغول به کار شود تا با حرکات جنجالی اش برای فوتبال و تیم ملی حاشیه سازی کند جای سوال است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هر انتخاب غلط عزیزی خادم وی را مجبور به انجام اشتباهات بزرگتری میکند. او ابتدا محمود رضایی که کارگردان است را به عنوان مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال منصوب کرد و حالا قرار است یکی از خبرنگاران( که در فدراسیون فوتبال پست گرفته است) را با سمت کمک مدیر رسانه ای همراه تیم ملی به بحرین بفرستد!

اینکه این فرد پر حاشیه که اتفاقا مشاور عزیزی خادم است چرا باید در فدراسیون مشغول به کار شود تا با حرکات جنجالی اش برای فوتبال و تیم ملی حاشیه سازی کند جای سوال است؟این فرد که در دوران کارلوس کی روش بارها برای تیم ملی فوتیال ایران حاشیه سازی کرده است حالا چطور با سمتی من در آوردی و تحت عنوان کمک مدیر رسانه ای باید همراه تیم ملی به بحرین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخص رئیس فدراسیون باید پاسخگو باشد.

 

سوال اصلی اینجاست اصولا چرا از پول بیت المال باید هزینه های حضور چنین آدم های غیر مرتبطی پرداخت شود ؟چرا باید ادمهایی کنار تیم ملی باشند که حضورشان تنشزا و مخل آرامش روحی روانی بازیکنان خواهد بود؟


آقای عزیزی! خادم شما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال وظیفه ات ایجاد شرایط مناسب روحی روانی برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی است نه اینکه با چنین انتخاباتی باعث سلب آرامش تیم ملی فوتیال ایران دز آستانه مسابقات شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال مدیر رسانه ای عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد

دریافت 672 KB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه این ویدئو جالب و دیدنی را ببینید.

کد خبر 849393 منبع: مشرق برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • مورد عجیب عبدالله
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید