Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:59:09 GMT

روابط غیر اخلاقی دلیل استعفای بیل گیتس از مایکروسافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۱۵۳

روابط غیر اخلاقی دلیل استعفای بیل گیتس از مایکروسافت

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از وال استریت ژورنال، در سال 2020 هیات مدیره شرکت نرم افزاری مایکروسافت تصمیم گرفت تا بیل گیتس را از مدیریت این شرکت کنار بگذارد. حالا خبر می‌رسد که دلیل این تصمیم، روابط جنسی غیراخلاقی گیتس با یکی از کارمندان زن مایکروسافت بوده است.

منابع آگاه در این باره می‌گویند: اواخر سال 2019 یکی از کارمندان زن مایکروسافت طی نامه‌ای به هیات مدیره اعلام کرد که سال‌هاست با بیل گیتس روابط پنهانی دارد، همین امر باعث شد تا هیات مدیره با کمک یک شرکت حقوقی تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مایکروسافت در این زمینه گفته که اواخر سال 2019 هیات مدیره با دریافت نامه‌ای متوجه شد که بیل گیتس از دهه 2000 میلادی با یکی از کارمندان زن روابط پنهانی دارد. سپس یک کمیته از هیات مدیره مأمور به رسیدگی به این مسئله با کمک یک شرکت حقوقی شد.

گزارشات حاکی از آن است که پیش از آنکه تحقیقات به اتمام برسد، خودِ بیل گیتس از سمت‌اش استعفا کرد. 

البته یک سخنگوی مرتبط با بیل گیتس که نامش فاش نشده، گفته که این رابطه مربوط به 20 سال پیش بوده و هیچ ربطی به استعفای گیتس ندارد. گیتس هم اکنون و علی رغم اینکه چند هفته پیش از همسرش جدا شده و بخش قابل توجهی از دارایی‌اش را از دست داده، با 100 میلیارد دلار دارایی چهارمین فرد ثروتمند جهان است.

وی برای مدت‌ها عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیل گیتس استعفا مایکروسافت هیات مدیره بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران