Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کارگرجم یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است که نام او بارها در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن مطرح شده. منصور رشیدی زمانی که او را در تیمش انتخاب کرد گفت کارگرجم هم دفاع بازی کرده، هم هافبک و هم هافبک نفوذی و بازی با سوریه را مدیون اکبر کارگرجم هستیم. اکبر کارگرجم از کسانی است که به اندازه افتخاراتش قدر ندیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که بخشی از آن به این خاطر گوشه گیری اکبر کارگرجم است. این فوتبالیست استثنایی و پیشکسوت باشگاه تاج چندان علاقه ای به حضور در رسانه ندارد.

متاسفانه به خاطر کرونا امکانش فراهم نشد که به صورت تصویری با اکبر کارگرجم گفتگو کنیم و قرار مصاحبه تصویری ما به بهتر شدن شرایط کرونا موکول شد. در تماس تلفنی از او نظراتش را جویا شدیم. اکبر کارگرجم بعد از معرفی برترین های قرنش گفت:

انتخاب بسیار سخت بود. در هر پست چند بازیکن عالی داشتیم و نام بردن از ۱۱ بازیکن آسان نیست. برای من تمام کسانی که از آنها نام بردم بهترین هستند و نمی توانم سه بازیکن برتر قرن را انتخاب کنم. از آن هایی که همبازی شان بودم خاطرات زیادی داریم. یاد بزرگانی که دیگر در بین ما نیستند را گرامی می دارم، روحشان شاد. نسل بعد از ما هم چراغ این فوتبال را روشن نگه داشت. کار تمامی این نسل ها ارزشمند است. امیدوارم فوتبال مسیر اخلاق را گم نکند. بازیکن ها باید با تعصب و غیرت بازی کنند اما از یادمان نرود که عمر قهرمانی ها و برد و باخت ها کوتاه است، تمام آن ها فراموش می شود اما چیزی که همیشه می ماند اخلاق است. اگر بزرگی در این لیست از قلم افتاد بگذارید روی حساب حافظه من و اینکه شاید کسی را فراموش کرده باشم.

پ ن: همانطور که در فرم می بینید، اکبر کارگرجم برای هر پست تا سه بازیکن معرفی کرد که نام بازیکن اصلی در باکس سفید و دیگر گزینه ها را در باکس مشکی مشاهده می کنید.  فرم نظرخواهی تکمیل شده اکبر کارگرجم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر کارگرجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از زمانی که طراحی پوسترهای پیش‌بازی در فوتبال ایران باب شده، یکی از ترفندهای باشگاه‌های مختلف این است که قبل از بازی با هر تیمی، از تصویر بازیکنان پیشین همان تیم که الان در عضویت آنهاست، استفاده کنند؛ یک مدل کری‌خوانی ظریف. در همین راستا، پوستر پیش‌بازی منتسب به تراکتور برای بازی با استقلال هم با تصویر ارسلان مطهری منتشر شده.

این در حالی است که مطهری از زمان حضور در تراکتور اصلا عملکرد قابل‌قبولی نداشته. او طی ۸مسابقه فقط ۸۴دقیقه به میدان رفته، هیچ گلی نزده و هیچ پاس‌گلی هم نداده است. مطهری حتی ضربه پنالتی‌اش را هم مقابل ذوب‌آهن خیلی بد زد و خوش‌شانس بود که توپ گل شد. آیا او بالاخره در زمین هم یک بازی مؤثر خواهد داشت یا فقط در حد ستاره پوستر باقی می‌ماند؟

کد خبر 848617 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند