Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی و نامزد جریان سوم در انتخابات ریاست جمهوری امروز دوشنبه در نشست خبری با تشریح اهم برنامه‌های دولت خود از ۴۰ نامزد اصلی ریاست جمهوری دعوت کرد برای روشن‌تر شدن فضای انتخابات و تبیین برنامه‌ها، مناظره و گفت‌وگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امروز پرچم جریان سوم کشور در دست جهادگران است و جهادگران به نمایندگی از جریان سوم وارد انتخابات شده و برای رقابت‌ها برنامه جدی و عملیاتی دارد.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی نجات اقتصاد ایران از طریق کنترل بازار پول، ارز و سهام، ترمیم حوزه اجتماعی فرهنگی، اصلاح ساختار سیاسی محور برنامه‌های جریان سوم در صورت پیروزی در انتخابات عنوان کرد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت تورم و کنترل منظم نوسانات بازار گفت: در این برنامه برای تضمین و سلامت مدیران اجرایی تشکیل صندوق جرایم مدیران در نظر گرفته شده است.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما در کشور برای تخلفات کوچک مثل تخلفات رانندگی و عبور از خط عابر پیاده، جرایم دقیق داریم، ولی برای تخلفات بزرگ هیچ جریمه‌ای در نظر گرفته نشده است. بعضی از مدیران با سهل انگاری از روی تمام خطوط ممنوعه عبور می‌کنند و جریمه هم نمی‌شوند.

عزیزی ادامه داد: تصمیم داریم در دولت جوان جهای برای کم کاری و سهل انگاری مدیران بویژه در حوزه اقتصادی جرایم تعیین کنیم و از محل صندوق جرایم مدیران، خسارت‌های وارد شده به کسب و کار‌های مردم را بپردازیم.

وی بروز رسانی یارانه‌ها را هم از اولویت‌های دولت خود ذکر کرد و گفت: یارانه‌های پرداختی باید بر اساس نرخ رشد تورم همه ساله محاسبه شده و بروز رسانی شوند.

عزیزی مشکلات و آسیب‌های حوزه اجتماعی فرهنگی را معلول مسائل اقتصادی دانست و گفت: تا زمانی که وضع معیشتی، اشتغال مردم و ازدواج جوانان حل نشود، نمی‌توانیم حرفی از توسعه فرهنگی و سلامت اجتماعی جامعه بزنیم. گره اجتماعی زمانی حل می‌شود که مشکلات اقتصادی مرتفع شود.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه جوانان کشور نباید دغدغه تهیه مسکن، معیشت و اشتغال داشته باشند، گفت: با برنامه تولیدمحور و توسعه صنعتی کشور و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز تلاش داریم این معضلات را برطرف کنیم.

دبیر کل جبهه جهادگران یکی از معضلات آموزش و پرورش و حوزه تربیتی را عدم توانایی و آشنایی مسئولین و وزرای مربوطه به این حوزه ذکر کرد و گفت: تربیت به صورتی ذاتی در نهاد بانوان قرار دارد. زنان و دختران از پایه‌های اصلی رشد اجتماعی و تربیتی کشور هستند و در این راه حضور بانوان ضروری است. من تصمیم دارم مسئولین تربیتی کشور به ویژه وزیر آموزش و پرورش و وزیر فرهنگ و ارشاد را از بانوان انتخاب کنم.

نامزد ریاست جمهوری برنامه خود برای حوزه سیاسی در داخل را تمرکز زدایی از دولت عنوان کرد و گفت: دولت باید کوچک و شایسته سالاری در نهاد دولت حاکم شود. ساختار دولت و دیوانسالاری سنگین و مقررات دست و پاگیر را باید با بهره مندی از نیرو‌های جوان با نهضتی اصلاحی درمان کرد و تحول ساختاری در اداره کشور ایجاد کنیم.

عزیزی ادامه داد: در سیاست خارجی هم باید در ارتباط بین شرق و غرب جانب توازن را با محوریت منافع ملی داشته باشیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. برای تقویت جایگاه ایران در جهان برنامه تشکیل اتحادیه ملل آسیایی متشکل از کشور همسایه را در دستور کار داریم.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای رسیدن به مردم باید از خودمان عبور کنیم و برای تقویت انقلاب لازم است که مجدد انقلاب کنیم، انقلاب را از خودمان و محیط اطراف خود شروع کنیم. تا زمانی که تک تک ما انقلاب برای تحول درونی را آغاز نکنیم نمی‌توانیم برای انقلاب اسلامی گامی برداریم.

وی با بیان اینکه در دولت جوان جهادی اولویت تصدی مسئولیت‌ها با نخبگان، فرهیختگان و متخصصین همان حوزه است، از شورای نگهبان درخواست کرد در فرآیند تائید صلاحت نامزد یک نفر از کاندیدا‌های ریاست جمهوری را هم به جریان سوم اختصاص دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ریاست جمهوری جریان سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان قم، بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر نصب شده و همکاری‌های لازم با ستادهای مردمی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه انجام شده است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان قم فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در قالب بنرهای پرتابل، آویز، عرشه پل و استرابورد، در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر با موضوعات دهه کرامت، افتتاح پروژه‌های شهرداری، دستاوردهای دولت در استان قم، سفر ریاست جمهوری و جشن‌ها و مراسم دهه کرامت نصب شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب بنرهای بزرگ دیوارنگاره در میدان شهدای مدافع حرم و سر درب عوارضی قم تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه با توجه به لزوم جهاد تبیین و با هماهنگی که در ستاد استانی انجام شده، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و خدمات‌رسان آیت الله رئیسی در استان قم آغاز شده است.

کلانترزاده با بیان اینکه که رسانه‌های محیطی در کنار رسانه‌های داخلی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای واگذاری سازه به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری انجام شده و در صدور مجوزهای فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی دیدار رئیس‌جمهور و نمایندگانشان، تسهیل‌گری لازم انجام شده است.

وی از چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح مناطق هشت‌گانه خبر داد و اضافه کرد: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های سفر، نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی و خیرمقدم در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و سطح مناطق هشت‌گانه توسط روابط عمومی شهرداری اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تشکر از همراهی ستادهای مردمی و شهروندان در استقبال از رئیس‌جمهور تاکید کرد: بر حسب دستور شهردار مقم مجموعه مدیریت شهری شهرداری تمام قد پای کار است تا بتوانیم میزبانی شایسته از رئیس‌جمهور و هیئت همراه داشته باشیم.

کلانترزاده گفت: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم آمادگی همراهی و همکاری را با تمام برنامه‌های حاشیه‌ای ریاست جمهوری و وزرا در دیدارهای مختلف دارد.

به گزارش ایمنا، سفر ریاست جمهور به استان قم روز پنج‌شنبه و جمعه با همراهی بخشی از هیئت دولت صورت خواهد گرفت که دیدار با مردم استان قم و افتتاح پروژه‌های دولتی و استانی از جمله برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 751769

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای حمایت دولت از یک لیست انتخاباتی
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد