Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در روزهای گذشته عنوان شد اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم زوریا لوهانسک اوکراین که فصل موفقی را پس از پیوستن به این تیم پشت سر گذاشت با پیشنهادات قابل توجهی از سوی باشگاه های اوکراینی و ایتالیایی مواجه شده است.

طبق اعلام رسانه های ترکیه و اوکراین، این بازیکن که همچنان به عنوان بازیکن فنرباغچه شناخته می‌شود (او به صورت قرضی به تیم اوکراینی رفته) از تیم‌های رده اولی و دومی دینامو کیف و شاختار دونتسک اوکراین پیشنهاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی رسانه های ایتالیایی خبر داده اند که باشگاه فیورنتینا ایتالیا نیز در صدد است این مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد.

 اللهیار صیادمنش از تیم استقلال به فنرباغچه ترکیه منتقل شد و در صورت انتقال دوباره از زوریا به تیم های دیگر، بابت قراردادی که بین باشگاه استقلال و فنرباغچه منعقد شده باید درصدی از حق انتقالش را به باشگاه ایرانی بپردازد. در واقع انتقال بعدی اللهیار صیادمنش به هر تیمی، باشگاه‌های استقلال و فنرباغچه را منتفع خواهد کرد.

اللهیار صیادمنش در حال حاضر نیم فصل دیگر با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین قرارداد دارد و در این حد فاصل، باشگاه اوکراینی می تواند طبق قراردادی که با فنرباغچه بسته در ازای پرداخت دو و نیم میلیون یورو، صیادمنش را به صورت قطعی از این باشگاه خریداری کند. در غیر این صورت در پایان قرارداد مهاجم جوان ایرانی با این تیم، صیادمنش به فنرباغچه بازگشته و در آن صورت باشگاه فنرباغچه با رقمی دلخواه او را به تیم های خواهانش منتقل خواهد کرد.

از رسانه های ترکیه خبر می رسد باشگاه زوریا لوهانسک توان پرداخت دو و نیم میلیون یورو برای عقد قرارداد قطعی با این بازیکن را ندارد و به همین دلیل احتمال زیاد است که صیادمنش بار دیگر به تیمی جدید منتقل شود. گرچه خود این بازیکن هنوز اطلاعی دقیقی از تیم بعدی اش ندارد.

اللهیار صیادمنش در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر اوکراین اظهار داشت: ما می توانستیم در این فصل دوم شویم اما رقبای سرسختی داشتیم و در نهایت پس از دینامو و شاختار در رده سوم قرار گرفتیم. فکر می‌کنم مدیران باشگاه از کسب این رده راضی بودند ولی خود ما بازیکنان و کادر فنی معتقدیم شاید اگر در برخی مسابقات داوری‌ها به ضررمان نبود حتی می‌توانستیم در رده دوم بایستیم.

وی همچنین درباره رسیدن تیمش به فینال جام حذفی اوکراین توضیح داد: رقبای سرسختی در جام‌حذفی داشتیم ولی با اتحاد و همدلی که در تیم وجود داشت به فینال رسیدیم و در پایان ۱۲۰ دقیقه مقابل دینامو شکست خوردیم. فکر می کنم نتایجی که در این فصل برای باشگاه زوریا رقم خورد طرفداران این تیم را تا حد زیادی راضی کرده باشد.

صیادمنش که به عنوان بهترین بازیکن تعویضی در فصل گذشته از سوی مسئولان فوتبال اوکراین انتخاب شد گفت: از این بابت خوشحالم و امیدوارم توانسته باشم خواسته کادرفنی تیم را برآورده کنم.

مهاجم ۱۹ ساله زوریا در این باره که برنامه‌اش برای بازی در فصل بعد چیست و در اوکراین می ماند یا به ایتالیا می رود خاطرنشان کرد: فعلاً حدود ۲۰ تا ۲۵ روز استراحت داریم به همین خاطر به ترکیه برگشته ام تا به ایران بیایم. در این باره هیچ فکری ندارم و فعلاً می خواهم استراحت کنم. باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. ولی من فعلاً طبق قراردادی که با باشگاه زوریا دارم بازیکن این تیم هستم. اگر هم قرار بر جابجایی باشد قطعا سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش زوریا لوهانسک اللهیار صیادمنش زوریا لوهانسک اللهیار صیادمنش باشگاه زوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سعید احمدعباسی ستاره تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا بود. او که توانست علاوه بر عنوان آقای گلی، عنوان بهترین بازیکن مسابقات را هم از آن خود کند، در گفتگو با خبرنگاران درباره کسب عنوان قهرمانی آسیا گفت: حس و حال بی‌نظیر و لذتبخشی است. ما توانستیم کاری را انجام بدهیم که دو سال پیش نتوانستیم آن را انجام بدهیم و همان‌جا شاهد بودیم که هیچ اتفاقی نیفتاد. دو سال هیچ مصاحبه‌ای در مورد تیم ملی نداشتیم. ما قدرتمان را افزایش دادیم و پله به پله بهتر شدیم. با اینکه دوره قبل تمام تیم‌ها را با اختلاف پشت سر گذاشتیم و در تمام تورنمنت چهار گل خوردیم، اما وقتی آمدیم همه می‌گفتند فقط قهرمانی مهم است. الان اعضای تیم عوض شدند و جوان‌تر شدیم.
احمدعباسی یادآور شد: بازی‌ اول را سخت بردیم و سخت شروع کردیم، اما در فینال توانستیم قدرتمان را به آسیا نشان بدهیم. تایلند را جلوی 12 هزار تماشاگر با نتیجه 4 بر یک شکست دادیم. تیم آنها را بسته بودیم و هیچ کاری نمی‌توانستند بکنند. این قدرت ایران است و از همه مردم ایران تشکر می‌کنم. واقعاً به ما انرژی دادند و حتی به اینجا هم آمدند، آن هم مردمی که در شرایط سختی هستند. برای آنها آرزوی سلامتی، موفقیت و بهترین‌ها را دارم. 

ویدئو: 331381

احمدعباسی راجع‌به کسب عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنمنت جام ملت‌های آسیا 2024 هم صحبت کرد: تمام بازیکنان تیم می‌توانستند بهترین بازیکن باشند. همه بازیکنان در کنار هم مکمل هم بودیم و من شاید فقط آنجایی که باید ضربه آخر را می‌زدم، بودم. البته برای خودم به شخصه اهمیت زیادی ندارد. مهمترین اتفاقی که می‌توانست برایم بیفتد قهرمانی بود که صورت گرفت.
وی درباره اینکه از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پس از کسب این عنوان قهرمانی چه انتظاراتی دارند، گفت: اولین و مهمترین چیز این است که کادر فنی تیم ملی تا پایان همین جام ملت‌ها قرارداد داشتند. باید تکلیف قرارداد کادر فنی را خیلی زود معلوم کنیم، چون که سه ماه دیگر جام جهانی است. برای موفقیت در جام جهانی ما به حمایتی خیلی بیشتر از جام ملت‌های آسیا نیاز داریم، چرا که جام جهانی جایی نیست که حتی با آمادگی 99 درصد بروید. باید با آمادگی 100 درصد برویم و به موفقیت برسیم.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره میزان پاداش‌های دریافتی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: پاداش؟ یک مقداری گرفتیم، اجازه بدهید من نگویم چه میزان است و چقدر می‌خواهند پرداخت کنند. قرار است آقای شمسایی راجع به آن صحبت کند.

احمدعباسی در پاسخ به این سؤال که آیا حواله خودرو خارجی یا ایرانی در انتظار بازیکنان ملی‌پوش فوتسال است، تأکید کرد: آن را نمی‌دانم و آقای شمسایی باید صحبت کند. طبق سنوات گذشته به ما گفتند که در آینده کاری انجام می‌دهیم، حالا ببینیم این آینده می‌آید یا نه!
احمدعباسی درباره گریه کردن پس از کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات هم مورد سوال قرار گرفت و درباره آن گفت: من به خاطر اعضای خانواده‌ام، پدرم، مادرم، همسرم، خواهرم و همه آنهایی که دیدند من در 10 یا 12 سال اخیر از کجا به کجا رسیدم، فقط برای آنها خوشحال بودم. جایزه فردی فقط به خاطر خانواده‌ام مرا خوشحال کرد، چرا که آنها از این بابت خوشحال هستند، وگرنه من اصلاً دنبالش نبودم. ما فقط دنبال جام قهرمانی بودیم.
بازیکن تیم ملی فوتسال درباره برنامه آتی خود پیش از جام جهانی فوتسال هم به خبرنگاران گفت: فردا صبح به اسپانیا برمی‌گردم تا در بازی‌های باقیمانده تیمم کنارشان باشم.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن