Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فراز کمالوند پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر به دلیل اتفاقات هفته های اخیر لیگ برتر از سرمربیگری نارنجی پوشان استعفا کرد.

هرچند اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا  بلافاصله با تشکیل جلسه ای با استعفای کمالوند مخالفت کردند اما این مربی امروز هم در تمرین تیمش حاضر نشد و این تمرین با حضور دستیارانش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی مستعفی تیم سایپا درباره دلیل این موضوع عنوان کرد: هیات مدیره باشگاه سایپا مخالفت می کرد یا نمی کرد روی تصمیم خودم می ماندم. به کار خودم و بازیکنانم اعتماد دارم اما معتقد هستم همه باید جوانمردانه بازی کنند. یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد‌. نوش جانش و هر تیمی زورش رسید می‌برد.

وی ادامه داد: اصلا کمیته انضباطی به جای تیم پیکان ما را جریمه کند. حرفی نیست و نوش جان پیکان اما می گویم به شکلی نباشد که یک تیم مدام از اشتباهات منفعت ببرد و تیم های دیگر متضرر شوند. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است به این شرط که مثلا پیکان یک بازی ضرر کند و دو بازی سود ببرد. دو بازی نفع ببرد و سه بازی ضرر کند.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: ۲۱ هفته از لیگ برتر گذشته اما تیم ما هنوز یک پنالتی نزده است. همه اذعان داشتند شش پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است؟ این امر چگونه امکان‌پذیر است. اگر پنالتی اتفاق نیفتاده بود می‌گفتیم ایرادی نداشت. خودمان مدعی ۹ پنالتی بودیم اما شش پنالتی را کارشناسان تایید کردند. کمر تیم در این حالت می‌شکند.

کمالوند اضافه کرد: سایپا انتهای جدول است و پتانسیل این را ندارد که به تیم دیگری سه گل بزند. امروز هم به سراجی و اعضای هیأت مدیره باشگاه گفتم کاری از دست من بر نمی آید. اگر می‌توانید بروید و حق‌تان را بگیرید. حقی که می‌گویم به گذشته و نیم فصل اول  بازنمی گردد و مربوط به همین دو بازی است.

وی درباره اینکه باشگاه سایپا باید حق خود را از فدراسیون فوتبال بگیرد یا کمیته داوران توضیح داد:  با گذشته کاری ندارم و از همین خداداد افشاریان. اشکان خورشیدی داور خوبی است و اعتقاد دارم هیچ داوری عمدی این کارها را نمی‌کند اما چرا باید یک داور وسط مازندرانی به همراه یک داور چهارم و کمک داور اصفهانی درحالیکه تیم های این استان‌ها دی نفع هستند در بازی تیم ما باشند‌.

سرمربی سایپا درباره اینکه افشاریان مدعی است سعی می‌کنند از این به بعد چنین اتفاقی رخ ندهد، گفت: مهدی تارتار می‌داند به چه دلیلی به دیدار حراست فدراسیون و رئیس کمیته صیانت رفتم؟ به این دلیل که می‌گویند می‌خواهیم ۳-۲ هفته آخر کارگروه درست کنیم. در آن هفته ها کار از کار گذشته و تمام شده است‌‌. الان تکلیف تیم ها مشخص می شود و اگر اکنون ۷-۶ امتیاز بین تیم های پایین جدول جا به جا شود مگر کسی می تواند در ۴-۳ بازی آخر تیمش را جمع کند؟

انتهای پیام /

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم