Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@06:22:26 GMT

ضریب نفوذ اینترنت مخابرات بالای ۹۰ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۱۷۰

ضریب نفوذ اینترنت مخابرات بالای ۹۰ درصد است

شمسی فر، با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت مخابرات در استان بالای ۹۰ درصد است، گفت: این عدد اعلام شده صرفا مخابرات بوده و همراه اول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «نبی الله شمسی فر»، امروز(27اردیبهشت)، در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهارداشت: ضریب نفوذ اینترنت به صورت کلی در اختیار سازمان تنظیم مقررات و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات است که همه اپراتورها را رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت بالای 90 درصد است، افزود: عددی که ما اعلام می کنیم مربوط به مخابرات است و این عدد صرفأ مخابرات بوده و همراه اول نیست.

 

وی ادامه داد: این ضریب نفوذ اعلام شده، تفکیک نشده که شهری یا روستایی است و برای همه اپراتورهای ثابت و سیار می باشد.

 

شمسی فر با اشاره به دسترسی مناطق روستایی به اینترنت ثابت، یادآور شد: پروژه واگذاری ADSL در مناطق روستایی استان به میزان  ۴۲۱روستا به صورت مستقیم به شبکه پهن باند ADSL متصل شده است که هم اکنون قابل استفاده است.

 

وی ادامه داد: در حوزه شبکه تلفن همراه برای ۷۵۰ سایت 3G سطح روستاهای استان اجرا شده و امکان دسترسی به اینترنت برای روستایان در سطح استان فراهم است.

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان داشت: این درصد فقط مربوط به تلفن ثابت و تلفن همراه مربوط به حوزه مخابرات و اپراتور همراه اول بوده است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضریب نفوذ اینترنت مخابرات لرستان ضریب نفوذ اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از دستاوردسازی دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد. درحالی‌که ایشان آمدند و تورم به بالای ۴۵ درصد براساس گزارش مرکز آمار و بالای ۵۰ درصد براساس گزارش بانک مرکزی رسید. حالا پس از سه سال رسیدن به تورم نقطه به نقطه بالای ۳۰ درصد را دستاوردسازی می‌کنند.

این روزنامه نوشته است: دولت محترم حتی خلاقیت در تولید مفاهیم و اصطلاحات را نیز ندارد. آواربرداری را قبلاً دیگران مصرف کرده‌اند. همچنین دوستان همین دولت هنگامی که در مصدر ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند آنچه را که تحویل گرفتند، ویرانه معرفی کردند، ولی روزی که رفتند امثال سعید مرتضوی را بر دادستانی تهران حاکم کردند تا حتماً چنان فردی آن ویرانه را آباد کند؟! درستی یا نادرستی آواربرداری مسئله مردم نیست. فرض هم کنیم درست است فقط در چند خط و نه چند هزار صفحه بفرمایید اگر روزی توانستید آواربرداری را تمام کنید نقشه راه شما برای ساختن این زمین خالی چیست؟ چشم‌انداز دارید؟ آن را بنویسید. در سخنان خود بازتاب دهید. لطفاً به سدسازی در سریلانکا ارجاع ندهید اول درباره بلوچستان حرف بزنید. از چای دبش بگویید. از تحقق وعده‌های داده‌شده و...

دیگر خبرها

  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند