Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:07:20 GMT

دولت با بی‌طرفی به دنبال انتخاباتی حداکثری است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۸۳۲

دولت با بی‌طرفی به دنبال انتخاباتی حداکثری است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی که به صورت مجازی و به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: عملکرد ۸ ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی‌ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود، اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دولت با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تشکر از همه فعالان روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی گفت: در این دوران ۸ ساله هم شاهد حضور ترامپ و فشار‌های داخلی بودیم و هم در دوران فراگیری کرونا قرار داریم. تلاش گران روابط عمومی در این روز‌های سخت هم باید پاسخ رسانه‌های معاند را می‌دانند و هم جوابگوی اتهامات برخی رسانه‌های داخلی می‌شدند و این تلاش مضاعف جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی تصریح کرد: تمام ارکان شورای اطلاع رسانی دولت در تهران و استان‌ها باید در ایام پیش رو در خصوص تبیین و اطلاع رسانی از عملکرد ۸ ساله دولت اهتمام داشته باشند.

وی بااشاره به فعالیت‌های هدفمند در تخریب دستاورد‌های دولت تاکیدکرد: ضروری است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتهامات و انتقادات غیرمنصفانه در خصوص عملکرد و فعالیت‌های دولت و دستگاه خود به صورت مستدل وکامل پاسخ و اطلاع رسانی لازم انجام دهند.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: روسای مراکز روابط عمومی از هرگونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد باید پرهیز کرده قطعا فعالیت انتخاباتی ممنوع است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه سخنگوی دولت انتخابات ریاست جمهوری علی ربیعی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه روابط عمومی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی

با وجود علاقه چند باشگاه لیگ برتری از جمله آرسنال، رئال مادرید در نظر دارد تا قرارداد فرلاند مندی را تمدید کند

طرفداری | به گزارش مارکا، رئال مادرید از عملکرد فرلاند مندی در فصل جاری رضایت داشته و می‌خواهد قرارداد این مدافع فرانسوی را تمدید کند. مندی که از سال ۲۰۱۹ در سانتیاگو برنابئو توپ می‌زند، تا ۲۰۲۵ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و شایعاتی مبنی بر جدایی او در تابستان پیش رو مطرح شده بودند، با این حال عملکرد قابل قبول و مطمئن مندی در فصل جاری، سران باشگاه را نسبت به تمدید قرارداد او متقاعد کرده‌است.

تا چند هفته قبل، قوت گرفتن شایعات مربوط به علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس باعث شده بودند که رسانه‌ها درهای خروج از باشگاه را به فرلاند مندی نشان دهند، اما به نظر می‌رسد که کم‌رنگ شدن میل سران لوس بلانکوس به مدافع کانادایی بایرن مونیخ، احتمال ماندن مندی را پررنگ‌تر از قبل کرده‌است. فران گارسیا دیگر مدافع چپ رختکن رئال مادرید به حساب می‌آید اما عملکرد او آنقدر رضایت‌بخش نبوده که کادرفنی بخواهد روی او به عنوان بازیکن اصلی حساب باز کند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد