Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:19:34 GMT

ربیعی: قسم می‌خورم مقابل سپاهان شرافت داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۳۶۲۲

ربیعی: قسم می‌خورم مقابل سپاهان شرافت داشتیم

سرمربی مس رفسنجان به شایعات درباره تبانی و کم‌کاری بازیکنان تیمش برای شکست سنگین به سپاهان واکنش تند و قاطعی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که تیم فوتبال مس رفسنجان در اصفهان شکستی غیرمنتظره و پنج گله را در مقابل سپاهان متحمل شد، شایعات زیادی در فضای مجازی درباره احتمال کم‌کاری بازیکنان مس در جدال با طلایی‌پوشان اصفهانی مطرح شد که امشب محمد ربیعی سرمربی مسی‌ها با حضور به عنوان میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر، به شایعات واکنش تندی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی در این‌باره گفت: من به شرافت و پاکی یکایک بازیکنان تیمم قسم می‌خورم و اشراف دارم و مطمئن هستم که قطعا چنین مسئله‌ای وجود ندارد؛ این اتفاقات به هر حال در فوتبال و حتی در تیم‌های صاحب‌سبک فوتبال رخ می‌دهد. اما این توجیه بابت شکست نیست البته که اصلا پسندیده نیست که تیمی که روز بدی داشته با چنین صحبت‌هایی مواجه شود و قطعا مسئولیت شکست به عهده سرمربی است.

 

سرمربی مس رفسنجان با ادامه توضیحات خود در دفاع از بازیکنان تیمش افزود: من با بازیکنان تیمم زندگی می‌کنم و همه آن‌ها را به لحاظ شخصیتی، روانی و ذهنیتی کاملا می‌شناسم و با آن‌ها آشنا هستم. در بازی با سپاهان اشتباهاتی داشتیم و این مسئله قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرد. به دلیل این‌که فشار غیرمعقولی روی تیم ما بود و در دو هفته گذشته هم مقابل نساجی و نفت مسجدسلیمان شکست خورده بودیم، این شکست سنگین برای ما مقابل سپاهان رقم خورد و تاثیر خودش را به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تیم‌مان گذاشت. حاضرم قسم بخورم تیم ما با شرافت کامل در بازی با سپاهان حضور یافت اما روز بدی داشتیم.

 

ربیعی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره عملکرد مس در ادامه فصل وعده‌ای داد و گفت: من این را به هواداران تیمم می‌دهم که با تلاش و تمرین بیشتر فصل را درست و در جایگاه خوبی به پایان برسانیم؛ اگر هم در رابطه با این موضوع متوجه مسئله‌ای شویم به شدیدترین شکل ممکن با آن برخورد می‌کنیم. من برای این‌که به تمامی بازیکنانم اطمینان کامل دارم، تمام این شایعات را رد می‌کنم و امیدوارم دیگر چنین بازی از بازیکنان ما تکرار نشود.

مس رفسنجان محمد ربیعی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی مربی بازیکنان تیم مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی که شب قبل از بازی حساس مقابل سپاهان با هدیه ویژه ای از سوی کاپیتان استقلال تهران روبرو شده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف سپاهان رفته بود، در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

کردانی که در تمامی بازی های این فصل ملاثانی به میدان رفته و ۱۲ کلین شیت به ثبت رسانده، مقابل ستاره های ملی پوش سپاهان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و تحسین بازیکنان و سرمربی حریف را بدنبال داشت.

کردانی در نیمه اول که سپاهان تیمی سراسر هجومی بود، به خوبی توانست مقابل ستاره های نامدار زردپوشان و دیگر بازیکنان هجومی سپاهان مقابله کند و در چندین صحنه عکس العمل های خوبی را انجام داد.

کردانی که در دقیقه 40 دروازه اش روی ضربه سر کاوه رضایی فرو ریخت، بجز این گل در باقی صحنه ها روی هوا مرد شماره یک ملاثانی بود. در شروع نیمه دوم که سپاهان برای زدن گل های بعد تلاش می‌کرد، توانست از دروازه خود محافظت کند و اوج کار او، موقعیت تک به تکی بود که از کاوه رضایی گرفت و در ادامه مانع از پنالتی گرفتن رضایی شد.

سیاوش اکبرپور نیز در کنفرانس های قبلی خود از گلر تیمش یاد کرده بود و او را به خاطر مسائل فنی و اخلاقی برای دیگر بازیکنان حاضر در لیگ آزادگان،  یک الگو معرفی کرده بود.

این گلر توانست جواب اعتماد سرمربی خود را در یک بازی بزرگ بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. پنالتی که رضاییان در دقیقه 117 وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد، باعث شد تا کردانی نتواند روز خوب خود را با پیروزی جشن بگیرد ولی عملکرد او در یادها باقی می ماند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!