Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@08:44:26 GMT

پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۳۱۴

پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت گلستان برگزار شد

پانزدهمین دوره تحلیف کارآموختگان وکالت گلستان با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره، رئیس و اعضای کمیسیون کارآموزی و اختبار و ۱۹ نفر از کارآموختگان وکالت، در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «رضا سلیمانی» در این مراسم خطاب به وکلای جدید اظهارداشت: سوگندی که امروز یاد می کنید تعهدی به وجدان خودتان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در حوزه وکالت آنگونه رفتار کنید که وقتی سال ها بعد به این روزهای خود نگاه کردید احساس غرور و افتخار کنید نه آنکه شرمنده وجدان خود شوید.

 

رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به شرایط فعلی جامعه وکالت، افزود: متأسفانه در دهه اخیر هر روز از ناحیه کسانی که دارای قدرت هستند بر مشکلات جامعه وکالت افزوده می شود و این مشکلات در هیچ دوره ای آنقدر اذیت کننده و دور از منطق نبوده است؛ با این حال، این شرایط خللی در اراده ی ما ایجاد نمی کند.

 

وی با تأکید بر نگاه کارشناسانه به وکالت، بیان کرد: اگر همه مردم هم این توان را دارند که «وکیل خوب» شوند ما هیچ مخالفتی نداریم.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضا سلیمانی رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون