Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:17:34 GMT

وضعیت مبهم رامین رضاییان در السیلیه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۴۰۳

وضعیت رامین رضاییان در تیم السیلیه قطر مبهم است

وضعیت رامین رضاییان با وجود پایان دوره قرضی انتقالش از الدحیل به السیلیه مبهم است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه الشرق قطر، وضعیت رامین رضاییان با وجود پایان دوره قرضی انتقالش از الدحیل به السیلیه مبهم است. این مدافع ایرانی اواسط فصل اخیر لیگ ستارگان قطر پس از انتخاب صبری لموشی به‌ عنوان سرمربی الدحیل از این تیم جدا و به‌ صورت قرضی راهی السیلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین رضاییان در 3 فصل اخیر لیگ ستارگان قطر برای تیم‌ های الشحانیه، الدحیل و السیلیه بازی کرده است.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد + فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!