Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق روز سه‌شنبه درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دروس عملی، اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، هیچ امتحان و کلاس حضوری در مناطق قرمز و نارنجی برگزار نمی شود و این موضوع شامل همه کلاس ها و امتحان ها می شود.

وی درباره برگزاری امتحانات دروس عملی در شهرهای زرد و آبی، گفت: این امر به شرایط و تصمیم دانشگاه ها وابسته است و در صورت هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا در شهرهای زرد یا آبی، امکان حضوری برگزار شدن امتحانات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزیر علوم، خاطرنشان کرد: در صورتی که ستاد استانی چنین مجوزی صادر کند، مانعی برای برگزاری امتحانات حضوری نیست اما به صورت اصولی و تا به امروز، همه امتحانات پایان ترم و کلاس ها الکترونیکی است.

خاکی صدیق تاکید کرد: مجوز برگزاری امتحانات پایان ترم و کلاس ها به صورت حضوری در صورت تغییر شرایط کشور، صادر می شود.

وی درباره برگزاری امتحانات پایان ترم دروس عملی که نیازمند حضور در مزرعه یا آزمایشگاه است، بیان کرد: امتحانات پایان ترم این دروس برای دانشجویانی که باید به شهر قرمز یا نارنجی سفر کنند، به صورت حضوری برگزار نمی شود.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره برگزاری امتحانات دروس عملی در فرصت تابستان، یادآور شد که سال گذشته برخی دانشگاه ها از فرصت تابستان که پیک کرونا پایین آمده بود، برای برگزاری امتحانات دروس عملی استفاده کردند.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم برگزاری امتحانات دروس عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟

آینده رابیو همچنان نامشخص است.

طرفداری | قرارداد آدریان رابیو با یوونتوس در انتهای فصل 24-2023 به پایان می رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. در واقع رابیو منتظر ارزیابی وضعیت یوونتوس در پایان فصل و بررسی پیشنهادهای احتمالی است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ رابیو در ۲۹ سالگی منتظر دریافت یک پیشنهاد مهم است. او ماندن در یوونتوس را هرگز رد نکرده اما منتظر مشخص شدن وضعیت این باشگاه در پایان فصل است. در واقع انتخاب سرمربی آینده یوونتوس در تصمیم رابیو برای ماندن در تورین یا جدایی از این باشگاه بسیار موثر خواهد بود. از سوی دیگر بازی در لیگ برتر، رویای همیشگی رابیو بوده است و او اگر پیشنهاد مناسبی از فوتبال انگلیس دریافت کند، به طور جدی آنرا بررسی خواهد کرد. در هر صورت انتظار می رود رابیو پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴، آینده خود را مشخص کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران