Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق روز سه‌شنبه درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دروس عملی، اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، هیچ امتحان و کلاس حضوری در مناطق قرمز و نارنجی برگزار نمی شود و این موضوع شامل همه کلاس ها و امتحان ها می شود.

وی درباره برگزاری امتحانات دروس عملی در شهرهای زرد و آبی، گفت: این امر به شرایط و تصمیم دانشگاه ها وابسته است و در صورت هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا در شهرهای زرد یا آبی، امکان حضوری برگزار شدن امتحانات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزیر علوم، خاطرنشان کرد: در صورتی که ستاد استانی چنین مجوزی صادر کند، مانعی برای برگزاری امتحانات حضوری نیست اما به صورت اصولی و تا به امروز، همه امتحانات پایان ترم و کلاس ها الکترونیکی است.

خاکی صدیق تاکید کرد: مجوز برگزاری امتحانات پایان ترم و کلاس ها به صورت حضوری در صورت تغییر شرایط کشور، صادر می شود.

وی درباره برگزاری امتحانات پایان ترم دروس عملی که نیازمند حضور در مزرعه یا آزمایشگاه است، بیان کرد: امتحانات پایان ترم این دروس برای دانشجویانی که باید به شهر قرمز یا نارنجی سفر کنند، به صورت حضوری برگزار نمی شود.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره برگزاری امتحانات دروس عملی در فرصت تابستان، یادآور شد که سال گذشته برخی دانشگاه ها از فرصت تابستان که پیک کرونا پایین آمده بود، برای برگزاری امتحانات دروس عملی استفاده کردند.

47231

کد خبر 1516156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشجو دانشگاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری امتحانات پایان ترم برگزاری امتحانات دروس عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای محرمیان با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی برای ارایه این خدمت به مشتریان در کل شبکه بانکی فراهم شده است افزود: وقتی اولین بانک این خدمت را ارائه میدهد، سایر بانک‌ها هم برای نقد کردن غیر حضوری چک دیجیتال اقدام می کنند. نقد شدن غیر حضوری چک الکترونیک در جهت مراجعه نکردن مشتریان به بانک‌ها انجام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی