Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو پیشین هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال از اقدام فدراسیون فوتبال گلایه کرد

سعید نجاریان عضو پیشین هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال به فروش ساختمان های فوتسال توسط فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، سعید نجاریان، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد بحث انحلال سازمان لیگ به ایسنا گفت:

سازمان لیگ فوتسال ۱۲ سال پیش تشکیل شده و رییس فدراسیون نمی‌تواند یک شبه آن را منحل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از افتخارات فدراسیون فوتبال برای فوتسال است و با انحلال آن و رفتن سازمان لیگ زیر نظر کمیته مسابقات به همان ۲۰ سال قبل برمی‌گردیم. کارت بازی‌ها توسط فوتبالی‌ها صادر می‌شود و فوتسالی‌ها اختیاری از خود ندارند.

او افزود:

فوتسال الان به یک سازمان مستقل تبدیل شده و کارش را به خوبی انجام می‌دهد اما با این اتفاق از مسیرش منحرف می‌شود.

 نجاریان با اشاره به خبر فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال گفت:

متاسفانه آقای عزیزی خادم تصمیم گرفته برای بدهی‌های زیاد فدراسیون دو ساختمان فوتسالی‌ها که با هزینه خود باشگاه‌ها خریده شده را به فروش بگذارد. ما در زمانی که در هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال بودیم ورودی آن را چند برابر بیش‌تر کردیم و باشگاه‌ها به خاطر این که قرار است با آن ساختمان خریده شود گلایه نکردند اما حالا می‌خواهند همین ساختمانی که برای فوتسالی‌هاست را بفروشند که اقدامی غیرقانونی است و اجازه این کار را ندارد.

نجاریان در پایان تاکید کرد:

ساختمان سازمان لیگ فوتسال دولتی نیست که حالا بخواهند برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون آن را به فروش برسانند این ساختمان خصوصی است و متعلق به باشگاه‌هاست و فروش آن غیرقانونی است.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد + فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه