Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:30:24 GMT

گزارش مالیاتی بایدن منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۰۲۰

گزارش مالیاتی بایدن منتشر شد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد درآمد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش جیل بایدن با کاهش روبرو شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، گزارش مالیاتی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش نشان می دهد میزان درآمد آنها در سال 2020 میلادی با کاهش همراه بوده است.

روایت رویترز از میدان مین تحریم‌هایی که یادگار ترامپ برای بایدن استتصویب فروش 735 میلیون دلار تسلیحات هوشمند آمریکا به اسرائیل توسط دولت بایدن

 

بر اساس این گزارش، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در دوره زمامداری اش حاضر به انتشار گزارش های مالیاتی نشد ولی بایدن بار دیگر به این فعالیت عادی که روسای جمهور سابق آمریکا انجام می دادند، بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهای منتشر شده از سوی کاخ سفید نشان می دهد درآمد بایدن و همسرش در سال 2020 به 607336 دلار رسیده که نسبت به درآمد 985223 دلاری در سال 2019 با کاهش روبرو شده است.

علت اصلی کاهش درآمد بایدن ها، عدم فروش کتاب و عدم دریافت پول برای انجام سخنرانی در جریان رقابت های انتخاباتی بوده است.

در جریان رقابت های انتخاباتی 2020 کارزار بایدن اعلام کرد که او و همسرش در سال 2017 میلادی درآمدی بالغ بر 11 میلیون دلار و در سال 2018 نیز درآمدی بیش از 4.6 میلیون دلار داشته‌اند.

این گزارش افزود: بایدن ها در سال 2020 میلادی بیش از 157414 دلار مالیات پرداخت کرده‌اند.

در حالی که ترامپ بارها در برابر فشارها برای انتشار گزارش مالیاتی اش مقاومت کرد روزنامه نیویورک تایمز در سال 2020 اعلام کرد که ترامپ در سال های 2016 و 2017 تنها 750 دلار مالیات پرداخت کرده است. او همچنین طی 10 تا 15 سال گذشته نیز هیچ مالیاتی پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه

تظاهراتهای دانشجویان حامی فلسطین در چندین دانشگاه در ایالات متحده آمریکا در اعتراض به جنگ غزه و سیاستهای کاخ سفید در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاههای آمریکا همچنان ادامه دارد و شب گذشته پلیس در داخل دانشگاه اوهایو در مقابل دانشجویان به زور متوسل شد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که پلیس با استفاده از زور دانشجویان معترض و حامی فلسطین را بازداشت می‌کند و از آنها می‌خواهد که محوطه را ترک کنند.

علیرغم ویدئوها و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، دانشگاه ایالتی اوهایو هرگونه دستگیری معترضان و دستور به متفرق شدن آنها را رد کرده است.

روز پنجشنبه پلیس در «بوستون» و لس‌آنجلس» نیز گزارش داد اقدام به دستگیری تظاهرات‌کنندگان در دانشگاه‌های این شهرها کرده‌اند. دست‌کم یک دانشگاه هم اعلام کرد که محوطه خود را بسته و حضور در آن را ممنوع اعلام کرده است.

روز چهارشنبه تظاهرات‌ها در محوطه دست‌کم دو دانشگاه به درگیری تظاهرات‌کنندگان با پلیس منجر شد. یک دانشگاه هم محوطه خود را تا آخر هفته به حالت تعطیل درآورد.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان تظاهرات‌ها در بسیاری از دانشگاه‌ها توسط ائتلافی از گروه‌های دانشجویی سازمان‌دهی شده‌اند.

این گروه‌ها تا حد زیادی مستقل از هم عمل می‌کنند اگرچه برخی از دانشجویان می‌گویند تظاهرات‌ها در دیگر دانشگاه‌ها الهام‌بخش آنها بوده است.

دانشگاه کلمبیا که اعتراضات از این دانشگاه آغاز شد پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد که در مذاکرات با دانشجویان در پردیس منهتن پیشرفتهایی حاصل شده است.

علیرغم تصاویر منتشر شده از بازداشت دهها دانشجو این دانشگاه گزارشها درباره فراخواندن پلیس به دانشگاه از پنج شنبه شب تا جمعه را رد کرده است.

دانشگاه کالیفرنیا نیز تحت فشار دانشجویان حامی فلسطین و افکار عمومی اعلام کرده که اطراف محل تحصن معترضان موانع فلزی قرار داده تا امنیت آنها را تامین کند.

پیش از این گزارشهایی از بازداشت در دیگر دانشگاههای آمریکا از جمله در تگزاس و کالیفرنیای جنوبی نیز منتشر شده بود.

دانشگاه ایندیانا نیز امروز اعلام کرد که پلیس این ایالت ۳۳ نفر را به دلیل ممانعت از جمع کردن چادرهای معترضان بازداشت کرده است.

دانشجویان برای تحصن شبانه روزی اقدام به برپا کردن چادر در محوطه‌های برخی دانشگاهها کرده‌اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد