Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، جعفر ربیعی در این سفر علاوه بر بازدید از طرح‌های هنگام ،آپادانا و پروژه هرمز (که در آستانه آغاز عملیات اجرایی قرار دارد) از شرکت‌های عملیات غیرصنعتی پازارگاد، پتروشیمی پارس و نوری بازدید کرد.

در این بازدید،مدیرعامل‌ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در جریان روند پیشرفت پروژه‌های توسعه ای این شرکت‌ها قرار گرفت و در جهت تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها بررسی های لازم صورت گرفته و تصمیمات مناسب اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن  بر شتاب دادن به تکمیل طرح‌های این گروه تاکید کرد.

بازدید از پتروشیمی‌ مبین به عنوان بازدید روز دوم این سفر در برنامه‌های کاری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قرار دارد.

در این بازدید و نشست‌ها مدیران ارشد و پیمانکاران پروژه‌ها گزارش‌هایی از وضعیت پروژه‌ها ارائه کردند.

 

پربیننده ترین صادرات شمش فولاد آزاد شد وضعیت تجارت ایران درسال۹۹ با کشورهای ۱+۵ چگونه بود؟ چین مقصد جدید فولاد ایرانی؟ دو شرکت خارجی ۷۰ درصد بازار دخانیات را در دست دارند عرضه آهن اسفنجی را از فردا در بورس کالا آغاز می کنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جعفر ربیعی انتخابات ۱۴۰۰ پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس