Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- یکی از راه‌های اصلی موفقیت در هر نوع کسب و کار بررسی روش‌های مختلف برای رسیدن به درآمدزایی بیشتر است. تمامی افراد در هر حرفه و صنعتی به دنبال بیشتر کردن درآمد و بالا بردن رتبه کاری خود در مقابل با رقیبان هستند؛ در این بین بررسی وضعیت موجود بر اساس میزان درآمد و همچنین بررسی شیوه‌های جدید افزایش درآمد کلی و مطابقت آن با نوع عملکرد کسب و کار موجب ارتقا کلی سطح کار و درآمد حاصله از آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کسب‌و‌کارها و شرکت‌ها اکنون با استفاده از خدمات نوین اداری مانند استفاده از پنل فکس اینترنتی و یا اجاره مرکز تماس در تلاشند تا بهره‌وری شغل خود را افزایش داده و در نهایت به ارتقا مالی دست پیدا کنند. مسیر دیگری که مجله دفتر شما پیشنهاد می‌کند بررسی شیوه‌های مختلف درآمدزایی است؛ با بررسی این شیوه‌ها می‌توان از جدیدترین تجارب کسب‌و‌کارهای مختلف برای ارتقا مالی و کیفی شغل خود استفاده کرده و در رتبه بالایی در مقایسه با سایر رقیبان قرار گرفت. در این مطلب سعی شده چند مورد از شیوه‌های درآمدزایی که در مجله دفتر شما مفصل به آن پرداخته شده است را معرفی کنیم.

بررسی انواع شیوه بازاریابی در مشاغل مختلف

یکی از مهم‌ترین مسائل تاثیرگذار بر روی اکثر کسب‌و‌کارها استفاده بازاریابی و فنون مختلف آن است. بازاریابی این روزها به عنوان یک علم پولساز در تجارت محسوب شده که خود نیز شاخه‌های مختلفی دارد. هر یک از کارفرمایان می‌توانند با استفاده از فنون و مهارت‌های مطرح شده در هر یک از شاخه‌های بازاریابی میزان فروش و ارائه خدمات خود را بالا برده و در نهایت به بیشترین میزان درآمدزایی خود برسند. در مجله دفتر شما انواع بازاریابی مانند بازاریابی مدرن، بازاریابی معرف، بازاریابی محتوایی، بازاریابی تعاملی، بازاریابی خدماتی، بازاریابی تلفنی و حتی بازاریابی ویروسی نیز به تفصیل شرح داده شده است. در توضیح هر یک از این مطالب کارشناسان مجله دفتر شما تلاش کرده‌اند با زبانی ساده راه‌های آسان بالا بردن بهره‌وری مالی هر نوع کسب و کاری را بر اساس تمامی مدل‌های بازاریابی بیان کرده تا مخاطب به نتیجه‌ای جامع و کامل در رابطه با آینده مالی شغل خود برسد.

ایده‌های کسب و کار و استفاده از خلاقیت در درآمدزایی

بسیاری از افراد ممکن ست تازه در اول مسیر شروع کسب و کار خود باشند و یا حتی قبل‌تر از آن به دنبال ایده‌ای خاص برای راه‌اندازی شغلی پردرآمد و موفق بگردند. مجله دفتر شما برای این دسته از افراد نیز مطالعه مطالب مربوط به ایده‌های ایجاد کسب و کار و یا استفاده از خلاقیت در شکل‌گیری ایده کسب و کار و رساندن آن به درآمدزایی بالا را پیشنهاد می‌کند. برای شروع موفقیت خود در هر کسب و کاری می‌توان با مراجعه به بخش موفقیت مجله دفتر شما از مطالب سودمند آن استفاده کرد. در این بخش از بلاگ می‌توان مطالبی مانند راه‌های رسیدن به شغل مورد علاقه، بررسی عادت‌های افراد موفق در کسب و کارهای بزرگ، مدیریت زمان در انجام کار، راه‌حل‌های بالا بردن بهره‌وری کیفی و مالی مشاغل مختلف، روش‌های استفاده از خلاقیت ذهنی در پیشبرد مشیر شغلی و حذف موانع دردسرساز، ترفندهای مختلف فروش و معرفی انواع شغل‌های پولساز را مطالعه کرد. از برآیند مطالعه تمامی این مطالب می‌توان مسیری آزموده شده و بدون کمترین خطا را برای بالا بردن خلاقیت خود ایجاد ایده‌های بهتر در کسب و کار خود انتخاب کرده و با پیمودن آن به بیشترین میزان درآمدزایی در کمترین زمان ممکن رسید.

معرفی و بررسی انواع مشاغل پولساز

الگو گرفتن از افراد موفق در هر شغلی می‌تواند به افراد در طی کردن مسیر شغلی خود بسیار کمک کننده باشد. منظور از الگو گرفتن پیمودن مسیر دقیقا به همان شکل نیست بلکه می‌توان با مطالعه مسیر کاری و حتی مسیر زندگی شخصی افراد موفق و شغل‌های آن‌ها به دسته‌ای کلی از مشاغل پولساز رسید. به طور مثال در ابتدای قرن بیستم شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید گوشی موبایل و دستگاه‌های دیجیتال کردند، در ادامه و در سال‌های بعد شرکت‌هایی توانستند ب بیشترین میزان درآمدزایی برسند که از شرکت‌های اولیه الگوبرداری کرده بودند و در مرور زمان خود را جایگزین اولین‌ها کرده‌اند. با توجه به چنین اصل مهمی همکاران دفتر شما در بلاگ این مجموعه تلاش کرده‌اند با بررسی تمامی مشاغل پولساز و موفق الگوهایی مناسب را برای افراد تازه کار و یا افرادی که کسب و کار خود را به رتبه بالایی در کیفیت و درآمدزایی نرسانده‌اند، معرفی خواهد کرد. بررسی چنین مشاغل پولسازی می‌تواند مسیر درآمدزایی کسب و کارهای مختلفی را باز کرده و آن‌ها را به موفقیت برساند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفتر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل

در پی بارش‌های سیل‌آسا در ایلام برخی از راه‌ها تخریب شدند و به‌ همین دلیل از طریق طناب به برخی عشایر آبدانانی آذوقه داده می‌شود./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قبل از مصرف قهوه ژن‌های خود را بررسی کنید!
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل