Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@03:04:22 GMT

سریال بوتیمار/ ساعت پخش، اسامی بازیگران و تیزر سریال

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۳۸۳

سریال بوتیمار/ ساعت پخش، اسامی بازیگران و تیزر سریال

‍‍‍‍‍‍

با پایان یافتن ماه مبارک رمضان؛ سریال بوتیمار شبکه ۳ هر شب ساعت 20:45 دقیقه به روی آنتن سیما پخش می شود.

سریالی که به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی مشترک سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری تهیه شده است و تلاش کرده است لحظاتی شاد برای بینندگان فراهم کند.

سریال بوتیمار مجموعه‌ای شاد و سرگرم کننده است که با نگاهی به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند. سامی غریبی هم بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید؛ تا روز‌های آتی چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان به تازگی آغاز شده است. این روز‌ها تصویربرداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جنگل سی سنگان ادامه دارد و علی صبوری به عنوان بازیگر جدید به سریال اضافه شده است.

علیرضا نجف زاده که مجموعه طنز «زوج یا فرد» را نیز در کارنامه خود دارد، این بار حمید لولایی و مرجانه گلچین را با خود به جنگل‌های شمال برده است تا چالش‌های یک خانواده ایرانی را در یک داستان نو به تصویر درآورد.

ساعت پخش و تکرار سریال بوتیمار

سریال بوتیمار به به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی مشترک سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری از شنبه شب 25 اردیبهشت 1400 هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما پخش می شود.

گفتنی است این مجموعه دوبار در روز باز پخش می شود، یکبار ساعت 2 بامداد و یکبار 3 بعد از ظهر فردای همان شب روی آنتن شبکه سه پخش می شود.

خلاصه داستان سریال بوتیمار

بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

اسامی بازیگران سریال بوتیمار

حمید لولایی
مرجانه گلچین
هدایت هاشمی
سامی غریبی
اشکان اشتیاق
سارا مقربی
ندا کوهی
علیرضا درویش
سلمان خطی
ملیحه بقایی
علی صبوری
حسین توهمی
سامی غریبی
دانیال جعفری
و…

بازیگران مازندرانی این سریال: سید احمد رضوی، محمد مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، علیرضا اسلامی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، بهزاد کاشفی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری و…

برخی ها از حضور علی صادقی نیز در این سریال خبر دادند اما هیچ یک از عوامل آن را تایید و یا رد نکردند و به زودی دیگر بازیگران این مجموعه مشخص خواهد شد.

 

عوامل سریال بوتیمار تهیه کننده؛ مهران مهام، نویسندگان؛ سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی، کارگردان؛ علیرضا نجف زاده، مجری طرح؛ مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی؛ مجتبی خادم زاده، مدیرتصویربرداری؛ فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری؛ امیرشاهوردی، طراح چهره پردازی؛ شهرام خلج، تدوین؛ حسین آرمان، طراح صحنه و لباس؛ قاسم ترکاشوند، دستیاراول کارگردان؛ امیر سلیم خانی، دستیار کارگردان؛ فرید یوسف پور، منشی صحنه؛ فرحنازخسروآبادی، مدیر تولید؛ مهدی رجبی، مشاور رسانه ای؛ مجتبی احمدی، تصویربردار دوم؛ مرتضی صدیقی، عکاس، فیلمبردارپشت صحنه؛ مهدی قاسمی، مدیر تدارکات؛ کامران نژاد آریا، مدیر صحنه؛ میلاد امامی و...

 

تیزر سریال بوتیمار کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: یک سریال امنیتی سریال نوروزی شبکه سه/ تولید شده در سکوت خبری لینک کوتاه: asriran.com/003I9X

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علیرضا نجف زاده آرمان صبوری سعید جلالی شهاب عباسی مهران مهام پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی» به کارگردانی نیما هاشمی و تهیه‌کنندگی مشترک نیما هاشمی و سهراب هدایتی، این فیلم روی میز تدوین رفت. نیما هاشمی پیش از این نیز کارگردانی فیلم «زیر سیگاری» و نمایش‌هایی چون «تولد جهنمی»، «میان پرده»، «باغ آلبالو»، «مرگ»، «پزشک نازنین» را برعهده داشته است.

«ویلای موروثی» ماجرای خانواده باغبانی به نام اردشیرخان دوگوشمال را به تصویر می‌کشد که در پی اتفاقاتی، ویلایی به عنوان ارثیه به او می‌رسد.

در خلاصه داستان این اثر که فیلمنامه آن توسط افشین عطری نوشته شده، آمده است: اردشیرخان دوگوشمال در پی اتفاقات تلخ و شیرین که سرنوشت خانواده‌اش را تحت شعاع قرار داده، باید برای ویلای موروثی تصمیماتی اساسی بگیرد.

خشایار راد، مریم امیرجلالی، سیروس همتی، آتش تقی‌پور، فرحناز منافی ظاهر، نیما هاشمی، یلدا علوی، هستی ساعی مقدم، علیرضا نجفی، پویا جعفری از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

رها هاشمی، داوود معصومی، یحیی ناصری زاده، فرشته بابایی، نسا یادگاری، فاطمه مراقی، ساناز لطفی، الهام کنشلو، زهرا کریمی، محبوبه محمد زاده، الهام محمدی، لیلا گروسی، وحید حسنی، محمد کمالی، طاها شجاع، عرشیا نیک روش، نگار آذرمی، حنانه کرمی، آرتین عباس زاده، کوثر شکری، طاهره تاج‌بخشیان، سارینا خیمه کبود، محمدرضا نظری، محمد رضا معین زاده، حدیث تلخابی، مرضیه اسماعیلی، مرجان خسروی، مبینا شجاعی، زهرا احمدوند، حمید رجبی، حمیدرضا فرخ، محمد طاها مددی دیگر بازیگران فیلم «ویلای موروثی» را تشکیل می‌دهند.

خشایار راد و مریم امیرجلالی پیش از این در سریال پرتماشاگر خانه به دوش ساخته رضا عطاران همکاری داشته‌اند.

کد خبر 849387 منبع: مهر برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی