Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با روز جهانی بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی طی مراسمی از مسئولین روابط عمومی شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ همزمان با روز بزرگداشت روابط عمومی و اطلاع رسانی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل از مسئولین شورای هماهنگی روابط عمومی های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسم رحیمی در این نشست با تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی گفت: به مثابه شریان‌های حیاتی آگاهی بخشی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان‌‌ها به شمار می‌آیند و به همین دلیل، این حوزه هر دستگاهی، سهمی مهم و انکارناپذیر به خصوص در روند اطلاع‌رسانی و انسجام‌بخشی به افکار عمومی دارد.
وی با اشاره به تغییر ماهیت روابط عمومی از شکل سنتی خود عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان حلقه موثر در ایجاد پیوند میان موسسات و سازمان ها با توده‌های اجتماعی، باید با به کارگیری فناوری های نوین و دیجیتال برای برقراری ارتباطی ارزان، فوری و فراگیر با جامعه تلاش کنند.
وی کسب رتبه اول کشوری روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل را بسیار مهم دانست و گفت: این ارزیابی در 6 محور و بیش از 100 زیرمحور توسط مرکز روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام شد که استان اردبیل با کسب 94/5 امتیاز موفق به کسب رتبه اول شد.
در ادامه این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: ادبیات توسعه در گروه روشنگری افکار عمومی بوده و کسب هر موفقیتی در این زمینه حاصل دوراندیشی و مردم مداری در حوزه روابط عمومی است.
نژادمحمد افزود: با توجه به دامنه خدمات دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لازم از است روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه این وزارت در راستای تبیین خدمات و وظایف بیش از پیش به ایفای نقش بپردازند.
مشاور و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه روابط عمومی علم سیال است گفت: روابط عمومی ها باید خود را منطبق بر تغییرات و نیازهای جامعه کنند و نسبت به ابزارهای رسانه ای به روز باشند.
غلامحسن غاربی با اشاره به این که مدیران و دستگاه هایی که به روابط عمومی اهمیت می دهند موفق هستند گفت: در گذشته نگاه به روابط عمومی نگاه غلطی بوده و امروز این نگاه تبدیل به دیدگاه مدرن شده است.
در ادامه این جلسه رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل کسب رتبه نخست در ارزیابی وزارتی را مهم دانست و گفت: کسب این رتبه نتیجه فعالیت یکساله تمامی فعالین این اداره کل در سال گذشته است.
حامد جهانگیری تصریح کرد: امروز با توجه به تغییر ابزارهای رسانه ای و گسترش حوزه اطلاع رسانی با مخاطبان انتخابگر سر و کار داریم که تاثیر بر این جامعه نیازمند پویا بودن و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی توسط روابط عمومی ها است.
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با توجه به سرعت انتشار اخبار و اطلاعات در عصر کنونی نگاه روابط عمومی ها باید نگاه رو به جلو و در راستای پیش بینی نیازهای دستگاه باشد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل و قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل زیرمجموعه وزارت تعاون دستگاه های زیرمجموعه روابط عمومی ها اداره کل کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور اثرگذارند و علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

وی افزود: امروز توسعه و پیشرفت روز افزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و جامعه کارگری در توفیقات حاصل شده علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نق‌افرین بوده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت‌های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان‌ها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران استفاده می‌شود، گفت: سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شدند.

پیشکاری اعلام کرد: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است و حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.
وی به پرداخت یارانه چهار میلیون ریالی به یارانه بگیران هم پرداخت و افزود: یارانه بگیران می‌توانند از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کالابرگ الکترونیک خرید کنند که ارزش آن هفت میلیون و ۴۲۰ هزار ریال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان ابنکه مهارت‌آموزی می‌تواند جوانان را صاحب شغل و پیشه کند، یادآور شد: جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند.

گفتنی است؛ در حاشیه نماز جمعه سنندج اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی کردستان اقدام به برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به نیاز مردم کرد.

کد خبر 6089073

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود