Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@19:28:07 GMT

ارتقای اعتماد مردم با تلاش هنر هشتم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۶۹۲۹

دکتر سید مجتبی احمدی همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور در دفتر روابط عمومی هلال احمر استان در ساختمان صلح مشهد اظهار کرد: شرایط فعلی کشور و از طرفی فضاسازی رسانه ای امروز می طلبد تا حضور روابط عمومی ها در عرصه مجازی بیش از گذشته باشد. دکتر احمدی افزود: تلاش ها و اهتمام گروه روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی با وجود برخی محدودیت‌ها، قابل تقدیر است و می طلبد تا با بهره‌مندی از ظرفیت اعضا و داوطلبان در تعالی تعاملات کوشا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر استان همچنین از تلاش های رابطان خبری و مدیران رسانه های اجتماعی هلال احمر در شعب و مدیریتها و معاونتهای هلال احمر تقدیر کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارتقای اعتماد تلاش شبانه روزی تلاشگران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر