Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سه هفته به پایان رقابت‌های لیگ عربستان باقی مانده است و الهلال ۵۲امتیازی با کسب تنها ۵ امتیاز دیگر رسماً به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت در حالی که الشباب ۴۸امتیازی و الاتحاد ۴۷امتیازی صدرنشین را تعقیب می‌کنند.

الهلال در هفته بیست و هشتم به مصاف الاهلی جده، رقیب دیرینه و همیشه مدعی فوتبال عربستان خواهد رفت اما این‌بار شرایط عجیب و مشکوک این باشگاه مورد اعتراض رقیبان الهلال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌نوشته روزنامه عکاظ عربستان؛ مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم گرفته‌اند با توجه به اینکه این تیم دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیایی ندارد و با ۳۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است با ترکیب نفرات جوانان و نوجوانان در سه بازی باقیمانده لیگ به میدان برود.

باشگاه الاهلی حتی به بازیکنان خارجی اعلام کرده است که در سه بازی پایانی لیگ به میدان نمی‌روند و به‌نوشته عکاظ این رسوایی بزرگی است که سلامت مسابقات لیگ عربستان را با تقویت احتمال تبانی تهدید می‌کند. الاهلی با تیم نوجوانان خودش به مصاف الهلال می‌رود تا احتمال شکست این تیم برابر صدرنشین تقویت شود و این مسئله مورد اعتراض دو باشگاه الشباب و الاتحاد قرار می‌گیرد. باید دید فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به حساسیت بازی‌ها در سه هفته پایانی به این اتفاق چه واکنشی نشان خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الاهلی عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد