Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:44:25 GMT

هدف رژیم صهیونیستی در میدان ایجاد جنگ بین ملل منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۷۰۲

هدف رژیم صهیونیستی در میدان ایجاد جنگ بین ملل منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح سه‌شنبه در تجمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: در موضوع فلسطین حرف ما یک حزب به نام صهیونیست نیست بلکه سخن ما مبارزه با یک نظام استکباری بوده که زیاده گویی، بی منطقی و وحشی‌گری، خباثت و قدرت‌طلبی مهمترین ویژگی‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد ادامه داد: تمام نظام استکبار پشت سر این حزب یعنی رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی افزود: تمام توان و اندیشه‌های شیطانی پشت سر رژیم غاصب اسرائیل جمع شده است تا به واسطه آن به جنگ مسلمانان بیایند.

حجت الاسلام نوری نخستین هدف پایه‌ریزی حزب صهیونیست را تشکیل حکومت صهیونیستی در فلسطین دانست و گفت: آنها سعی داشتند با آوارگی و نسل‌کشی حکومتی بسازند و در این راه حتی به کشورهایی مانند لبنان، سوریه، عراق و مصر نیز دست درازی کردند؛ لذا این نخستین قدم آنها برای تسلط به کل دنیا بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: اسرائیل یک غده سرطانی بوده لذا نمی‌توانیم بگوییم این درد مربوط به دیگران است و به ایران مرتبط نیست.

وی افزود: استکبار جهانی قصد دارد اسرائیل را قدرت برتر منطقه کند تا همه از آن ترسیده و حساب ببرند؛ در واقع یک پلیس وحشی در منطقه ایجاد کند تا کسی جرأت تحرک نداشته باشد.

حجت الاسلام نوری دیپلماسی و میدان را دو نقطه نبرد با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: در دیپلماسی سعی داشتند با مذاکرات متعدد در حوزه‌های هسته‌ای، موشکی، حقوق بشر و … اراده دولتمردان ایران را کاهش دهند و در میدان نیز سیاست ایجاد اختلاف و جنگ بین ملل منطقه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در انتها گفت: مردم مظلوم فلسطین به زودی پیروز خواهند شد و این غده سرطانی از بین خواهد رفت.

کد خبر 5214887

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رضا نوری تجمع طلاب و روحانیون مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا زلزله اردبیل فلسطین واکسن کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شهادت ۲ شهروند لبنانی و ‌مجروح شدن ۳ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، سازمان دفاع شهری لبنان اعلام کرد که در نتیجه بمباران امروز منطقه میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته همواره مناطق مختلف جنوب لبنان را بمباران و شهروندان غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟