Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:46:24 GMT

بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۷۹۶۶

بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

پیشرفت فضای وب و سرعت گسترش انواع سایت، باعث شده که نرم‌افزارهای بسیاری در زمینه طراحی و ساخت وب‌سایت بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، شروع به کار کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت ساز کاریک، اگر در طراحی وب تازه‌کار هستید، احتمالاً می‌خواهید بدانید بهترین سایت ساز ایران کدام است و کدام نرم‌افزار طراحی وب ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هم بخواهید بدانید که موارد ضروری که هر طراح وب باید بداند چیست؟ انتخاب یک ابزار عالی طراحی وب به عملکرد و هدف آن برمی‌گردد.

بهترین راه‌حل آزمایش و خطاست، بسته به هدف خود، ممکن است لازم باشد از بیش از یک نرم‌افزار طراحی برای دستیابی به بهترین طراحی وب‌سایت استفاده کنید. ما توصیه می‌کنیم چندین نوع نرم‌افزار توسعه وب را آزمایش کنید تا یاد بگیرید کدام‌ یک بیشتر مناسب کار شما است. اما برای اینکه در این زمینه اطلاعاتی کسب کرده باشید ما به شما چند سایت را در این زمینه معرفی می‌کنیم و همچنین بهترین نرم افزار طراحی سایت از نظر خودمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

گسترده شدن محیط‌های توسعه و خدمات میزبانی وب به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا وب‌سایت‌های خود را هرچه سریع‌تر راه‌اندازی کرده و آنها را با جهان به اشتراک بگذارند. به برخی از بهترین ابزارها برای این منظور در ذیل اشاره کرده‌ایم:

به تجربه ثابت شده است که سایت وردپرس WordPress.com بهترین ترکیب انعطاف‌پذیری، قدرت و سهولت استفاده را برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های مبتنی بر محتوا ارائه می‌دهد. با نگاهی به آمار، به نظر می‌رسد این تجربه درست است و بیش از 35٪ از کل وب‌سایت‌ها با وردپرس کار می‌کنند.

وردپرس به وبلاگ های معروف، فروشگاه های تجارت الکترونیکی، انجمن ها و موارد دیگر قدرت می‌بخشد.

اگر فقط به دنبال میزبانی یک سایت شخصی کوچک هستید، WordPress.com  می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. با این حال، اگر پروژه پیچیده‌تری را شروع می‌کنید، احتمالاً گزینه بهتری نیز برای انتخاب کردن وجود دارد.

مورد بعدی Wix.com  یک پلتفرم آسان و مقرون به صرفه برای استفاده است. دقیقاً مانند وردپرس، از Wix می‌توان برای ایجاد انواع سایت های مختلف از جمله وبلاگ ها و فروشگاه ها استفاده کرد، در این سایت استفاده از ویرایشگر با حالت کشیدن و رهاکردن، راه اندازی و بهره برداری از سایت شما را در عرض چند دقیقه ساده می‌کند. این شرکت تمام جزئیات مربوط به میزبانی سایت، تهیه نسخه پشتیبان از آن و مدیریت امنیت را مدیریت می‌کند.

سایت ساز های ایرانی بسیار خوبی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند. سایت ساز کاریک به عنوان بهترین نرم افزار طراحی سایت، یکی از آنهاست. این نرم افزار سایت ساز، از صفر تا صد برنامه‌نویسی را به‌وسیله پلاگین‌ها و کامپوننت‌های خود انجام می‌دهد. با استفاده از سایت ساز کاریک شما به گریدها، نمودار سازها، نمودارهای درختی و کومبو باکس و مدیریت فایل دسترسی خواهید داشت. بستر برنامه‌نویسی سایت ساز کاریک، ASP.NET4.5  SQLSEVER2016 ، JQURY و CSS3 است.

بسیاری نرم افزار دیگر نیز در زمینه طراحی سایت بدون کدنویسی، وجود دارند اما، ما بنا به اختصار به معرفی این سه گزینه اکتفا کردیم. اما استفاده از سایت‌های خارجی در این زمینه مشکلاتی به همراه دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مشکلات نرم افزارهای طراحی سایت خارجی

موردی که وجود دارد این است که سایت‌های خارجی، بومی سازی و فارسی نیستند. بومی نبودن نرم‌افزارها و دسترسی نداشتن آسان به تولیدکنندگان آنها، مشکلاتی به وجود می‌آورد، از جمله اینکه شما برای گسترش و سفارشی کردن نرم‌افزار دسترسی به سازنده و وب‌سایت نخواهید داشت و اگر هم داشته باشید ارتباط برقرار کردن با آنها بسیار سخت خواهد بود.

مشکل دیگر ورود طراحان وب تازه‌کاری است که گاهی اوقات تنها به فکر سودجویی برای فروش بیشتر هستند بدون این که دانش کافی در زمینه این تکنولوژی داشته باشند. مشکل دیگر گرفتاری کارفرمایان به علت اشباع شدن و تأخیر در انجام پشتیبانی و در دسترس نبودن طراحان cms  کار است. با نگاهی به تمام این مشکلات نتیجه می‌گیریم که بهتر است از یک سایت ساز ایرانی برای طراحی سایت مانند کاریک که بهترین نرم افزار طراحی سایت در این زمینه است، استفاده کنید.

استفاده از نرم افزارهای طراحی سایت بدون داشتن دانش کدنویسی

با استفاده از سایت سازها، شما برای طراحی ساخت سایت خود، نیازی به هیچ گونه دانش برنامه نویسی ندارید. این سایت ها نوعی نرم افزار طراحی سایت هستند. برنامه های طراحی رابط و ابزارهای نمونه سازی به طراحان کمک می‌کند تا قبل از راه اندازی وب‌سایت‌ها آنها را از لحاظ ظاهری و عملکرد ارزیابی کرده و سپس اقدام به خرید کنند. سایت ساز کاریک یک نمونه عالی از آنهاست.

 تنها کافی است به آدرس وب سایت سایت ساز کاریک یعنی بهترین نرم افزار طراحی سایت در ایران  وارد شده و سپس به قسمت قالب‌ها رفته، قالب خود را انتخاب کنید، بعد از انتخاب قالب آن را سفارش دهید، دامنه سایت را انتخاب کنید و تنظیمات دامنه را بر روی آن تنظیم کنید، سپس مشخصات را ثبت کنید و سایت خود را تحویل بگیرید. به همین راحتی!

حتی شما می‌توانید با این بهترین نرم افزار طراحی سایت، و با استفاده از فروشگاه ساز یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود بسازید و یا یک وب‌سایت برای ارائه نمونه کارهای خود داشته باشید. انواع مختلف بی‌شمار دیگری وجود دارد، مثل وب‌سایت های تجاری برای مدیریت و رشد تجارت، وب‌سایت رزومه برای جلب‌توجه کارفرمایان، یا یک سایت وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن دانش خودتان با جهان، یک وب‌سایت برای ثبت یک وب سایت رستورانی و یا یک سایت تناسب اندام برای جذب مشتریان بیشتر.

 هر نوع دیگری از وب سایت که مد نظرتان باشد را می‌توانید در سایت کاریک وب با سلیقه خودتان طراحی کنید. این سایت بهترین نرم افزار طراحی سایت را ارائه می دهد و برای کسانی که می‌خواهند در ابتدا به صورت آزمایشی قالب سایت را ببینند، این امکان فراهم شده تا قبل از نهایی شدن و تحویل گرفتن وب سایت خود، آن را ابتدا به‌صورت آزمایشی ساخته و در صورت رضایت اقدام به خرید کنند.

همچنین سایت ساز کاریک که بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است، خدمات سیستم پشتیان گیری روزانه را نیز به شما ارائه می دهد. این سایت پشتیبانی بسیار مناسبی داشته و بهترین نرم افزار طراحی سایت است و شما می توانید با کارشناسان این سایت در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کدنویسی طراحی سایت بدون برنامه نویسی راه اندازی وب سایت ها طراحی وب یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار