Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین معاون شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی گفت: ۶۲۷  قلم تجهیزات پزشکی درمان کرونا از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مراکز بهداشتی و درمانی استان تحویل شد.
بهرام بادپا در حاشیه مراسم تحویل تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کپسول اکسیژن، دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون و تب سنج و دستگاه ضد عفونی یو وی از جمله این اقلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تجهیزات به ارزش ریالی بیش از ۶ میلیارد ریال از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اهدا شده است.
بادپا افزود: این بانک در سطح کشور بیش از ۱۵ هزار قلم کالای پزشکی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به مراکز درمانی اهدا کرده که از این مقدار ۶۲۷ قلم کالا به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان از آن مراکز بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی است.
معاون شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی عنوان کرد: این بانک یکی از رسالت‌های خود را کمک به مردم دانسته و در این راستا سالانه بخشی از بودجه خود را به انجام کارهای عام‌المنفعه اختصاص می‌دهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی بانک مهر ایران کمک به مراکز بهداشتی بانک قرض الحسنه مهر ایران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: آموزش‌ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی  آموزش ایمنی و آتش نشانی می‌پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک الویت ویژه است.

وی افزود: روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی، دروس ارائه شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران