Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار گلستانی در اولین مرحله‌انتخابی کشتی آزاد برای جهانی ۲۰۲۱ نروژ حضور خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آرش نیرآبادی از گلستان در وزن ۸۶ کیلو در کنار 14 آزادکار دیگر در اولین مرحله‌انتخابی کشتی آزاد برای جهانی ۲۰۲۱ نروژ حضور خواهد داشت.

۱۵۵ آزادکار از سراسر کشور مجوز شرکت در چهل‌ویکمین دوره مسابقات کشتی‌آزاد جام جهان‌پهلوان تختی و اولین مرحله ‌انتخابی برای جهانی ۲۰۲۱ نروژ حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم کادرفنی ، این رقابت‌ها به‌عنوان یکی‌از مراحل‌اصلی گزینش نفرات اعزامی به پیکارهای‌جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود و درصورت عدم حضور، کشتی‌گیر غایب، شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم‌ملی در مسابقات جهانی نروژ را نخواهد داشت.

باتوجه به‌این‌که درسال جاری نیز به‌دلیل شرایط کرونایی، چرخه انتخابی مدنظر فدراسیون‌کشتی به اجرا در نیامده است، لذا برای صدور مجوز شرکت در جام‌تختی به‌عنوان اولین مرحله انتخابی تیم‌ملی اعزامی به اسلو، براساس سوابق و عملکرد قبلی کشتی‌گیران و درخواست هیاتهای‌کشتی استانها، مجوز حضور برای کشتی‌گیران صادر شده است.

این رقابت ها در اوزان ۵۷ کیلو ، ۶۱ کیلو ، ۶۵ کیلو ، ۷۰ کیلو ، ۷۴ کیلو ، ۷۹ کیلو ، ۸۶ کیلو ، ۹۲ کیلو ، ۹۷ کیلو ، ۱۲۵ کیلو گرم از روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان اولین مرحله انتخابی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد