Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری مدیر آب و فاضلاب هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به بازدید معاون فرماندار دریایی، فرخنده زاده بخشدار شهر زهره و شنبدی مسئول اداره بهره برداری آبفا از ۲ پروژه نیمه تمام آبرسانی در تاسیسات‌های دریهک و شیری در روستای چم عیسی گفت: به منظور یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی بخش چم خلف عیسی با آبفا شهرستان ادغام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این اداره در گام اول پیگیر حل نواقص و تکمیل تاسیسات‌های آبرسانی دریهک و شیری شده است، افزود: همچنین به صورت همزمان جهت راه اندازی خط انتقال سردشت اقداماتی در دست اجرا دارد.

امیری اظهار داشت: امیدواریم با توجه به جدیت قابل توجه حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، علی بویری فرماندار شهرستان و فرزان عباسیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نتایج خوبی حاصل شود، ما نیز به عنوان خادمان مردم همه سعی و تلاش خود را برا رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب بکار می‌گیریم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاسیسات آبرسانی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی