Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در دستوری خطاب به «حسین فلاح جوشقانی»، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خواستار تضمین کیفیت و پایداری شبکه‌های ارتباطی کشور در زمان برگزاری آزمون‌های پایان سال دانش‌آموزان و دانشجویان شد.  

آذری جهرمی خواستار اعلام آماده‌باش به اپراتورها و ارائه‌کنندگان خدمات و شرکت ارتباطات زیرساخت، خودداری از هرگونه تغییر و یا به‌روزرسانی در شبکه در ساعات برگزاری آزمون‌ها و موکول کردن آن به اوقات نیمه‌شب و در نهایت تشکیل کمیته‌ای جهت نظارت ویژه بر حسن انجام اقدامات فوق در ایام امتحانات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک سال است که با شیوع کرونا آموزش به سمت فضای مجازی حرکت کرده است. وزارت ارتباطات از روزهای آغازین پاندومی کرونا برای فراهم آوردن شرایط دسترسی تمام شهروندان به اینترنت تلاش کرد. افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت، احداث سایت‌های اینترنت، در نظر گرفتن بسته‌های رایگان برای آموزش مجازی و تدریس و عملیات ضربتی برای اتصال روستاها به اینترنت از جمله اقداماتی است که از سوی وزارت ارتباطات برای سهولت دسترسی به آموزش مجازی برای شهروندان فراهم شده است. 

پربیننده ترین چرا موبایل ارزان شد؟ هدیۀ ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات آشنایی با مودم همراه 4G هواوی E5577؛ اینترنت پرسرعت در جیب شما! تحول گرافیک اندروید در نسخه۱۲ ویژگی‌ ها و امکانات سیستم عامل جدید اندروید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه ارتباطی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش در مهاباد همزمان با سراسر کشور باهم رقابت کردند.

خضری تصریح کرد: در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد، هزار و ۷۵۱ نفر و در حوزه امتحانی آموزش و پرورش نیز هزار و ۱۷۰ نفر شرکت کردد که در مجموع از این تعداد ۶۳ درصد خانم و مابقی آقایان هستند.

شایان ذکر است، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش که مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور  از سطح کشور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!