Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:26:03 GMT

نظر جالب آقای بازیگر درباره نقش های منفی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۴۴۲

نظر جالب آقای بازیگر درباره نقش های منفی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صادقی در پاسخ به این سوال که امروزه کمتر کاراکتری پیدا می‌شود که بتوان او را کاملا منفی دانست و این کاراکتر‌ها اکثرا به سمت خاکستری شدن رفته اند آیا این خاکستری بودن دلیل بر پیچیده بودن کاراکتر‌ها است یا اینکه مخاطب امروزی شخصیت کاملا منفی را نمی‌پذیرد  گفت: هر چه قدر به دلیل پیچیده شدن مسائل زندگی جلوتر می‌رویم توقعات مردم در هر زمینه‌ای بالاتر می‌رود و مخاطبین کار‌های نمایشی، فیلم، تئاتر تبعا در دوران فعلی توقعاتی دارند که واقع بینانه‌تر و واقع گرایانه‌تر از سال‌های دور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم که توقع بیننده‌ها ایجاب می‌کند که کاراکتر‌ها پیچیده‌تر باشند. راستش فکر می‌کنم شخصیت‌های خاکستری به واقعیت نزدیک‌تر و بسیار پیچیده‌تر هستند.

بیشتربخوانید

گفتگو با محمد صادقی درباره ژانر پليسی و سريال خواب و بيدار

او در این خصوص که آیا امروزه در آثار سینمایی و تلویزیونی شخصیت‌های منفی هستند که ماندگار شوند بیان کرد: زمانی که بازیگر یک بازی خوبی را ارائه می‌دهد و امکانات ارائه آن بازی در یک کار تولیدی فراهم است طبعا آن کار ماندگار می‌شود و هیچ ربطی به دیروز و امروز ندارد.

صادقی در این باره که چه دلیلی دارد شخصیت‌های منفی بیشتر از نقش‌های مثبت دیده می‌شوند و به نوعی به محبوبیت می‌رسند خاطرنشان کرد: دلیل آن این است که ما در طیف وسیع‌تر و گسترده تری از بالقوه‌های بشر اعم از مثبت یا منفی، تمایلات انسانی و موضوعاتی که نوع انسان با آن برخورد می‌کند و درگیر می‌شود رو به رو هستیم. شخصیت‌های مثبت یا شخصیت‌هایی که در فیلم‌ها قهرمان هستند را می‌توان روی طیف بسته تری قرار داد و با آن‌ها کار کرد.

بازیگر یک نقش منفی و گیرا هستم!
شخصیت‌های خاکستری روی طیف وسیع تری قرار دارند و خصوصیات انسانی و ذات شریف انسانی حتی در انسان‌های خبیث و موجودات منفی نیز وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که نقش منفی را چقدر می‌پسندد و این نقش‌ها چقدر برایش جذابیت دارد بیان کرد: من در نقش‌های منفی بازی کرده ام، اما نقش مثبت هم می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد مشروط بر اینکه داستان از استحکام برخوردار باشد و این اجازه را به بازیگر دهد تا از آن بهره برداری کند. به نظر من نقش‌های منفی جذابیت‌ها و ویژگی‌های خود را دارد مشروط بر اینکه درست نوشته شده باشد.

بازیگر نقش مأمون در این خصوص که چه دلیلی دارد برخی نویسنده‌ها نقش‌های منفی را خوب از آب در نمی‌آورند آیا به محدودیت‌ها بستگی دارد یا خیر تصریح کرد: کیفیات، توانمندی و بالقوه‌ها در افراد مختلف در تمام زمینه‌ها فرق می‌کند. به نظر من محدودیت‌ها همیشه وجود دارد و باید در سطر اول این محدودیت‌ها کم شود.

محمد صادقی در پایان و در این خصوص که آیا کار جدیدی در دست دارد یا خیر خاطرنشان کرد: خیر به تازگی در هیچ کاری بازی نکرده ام، اما برای اکران نوروزی ۱۴۰۰ در فیلم سینمایی «لاله» ایفای نقش کرده بودم که این آخرین اثری است که من در آن بازی کرده ام.

البته پیشنهادات زیادی به من داده شد، اما متاسفانه به دلیل کرونا آن‌ها را نپذیرفتم البته با استثنای اینکه در برخی برنامه‌ها مهمان بوده ام سعی کردم از رفتن به اماکن شلوغ پرهیز کنم و فکر می‌کنم وقت مناسبی برای انجام کار‌های گروهی نیست.

در حال حاضر مشغول تدریس هم نیستم و فکر می‌کنم تا زمانی که واکسیناسیون انجام نشود به سراغ آن نخواهم رفت و از مسئولین می‌خواهم هرچه سریع‌تر به این امر مهم بپردازند.

او افزود: در حال حاضر مشغول نوشتن، تالیف کتاب در زمینه بازیگری و شناخت سینما هستم تا انشالله هرچه زود‌تر به چاپ آن اقدام کنم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر معروف نقش های منفی فکر می کنم نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲

به گزارش قدس آنلاین، صابر جباری در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، گفت: سال ۱۴۰۱ میزان موالید در سنین ۲۰ تا ۲۴ سال ۱۶.۵۴ درصد بوده که این آمار در سال ۱۴۰۲ به ۱۸.۹۷ درصد رسیده است.

وی با بیان این که پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰ و اجرایی شدن آن از سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در حوزه جمعیت رقم خورده است، افزود: میزان موالید در سنین ۲۰ تا ۲۴ سال در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ به ترتیب ۱۷.۰۵، ۱۷.۵ و ۱۸.۰۶ بوده است.

مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان این که روند میزان موالید در سنین ۲۵ تا ۲۹ سال نیز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از عدد ۲۴.۱۲ درصد به ۲۴.۳۹ درصد رسید، اظهارکرد: روند درصد زایمان چهارم نیز از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ از عدد ۵.۱ به ۶.۴۲ درصد رسیده است. روند زایمان پنجم نیز از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ از عدد ۱.۵۹ به عدد ۲.۰۴ رسیده است.

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت در خصوص کاهش چشمگیر روند رشد منفی تعداد ولادت در کشور طی سال گذشته، گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد کاهش ۱.۶۱ درصدی موالید بودیم که این عدد در سال پیش از آن  ۳.۶۷ درصد بود و نشان دهنده موفقیت برنامه‌ها در جلوگیری از سرعت روند کاهشی موالید در سال گذشته است.

جباری با بیان این که در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۹۰، یک میلیون ۷۵ هزار و ۲۲۴ و یک میلیون و ۵۷ هزار و ۹۵۹ نوازد متولد شدند، گفت: در سال ۱۴۰۲ کاهش موالید نسبت به سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۶۵ نفر بود که این عدد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴۰ هزار و ۹۶۶ نفر بوده است.

وی با اشاره به این که بیشترین کاهش موالید نسبت به سال قبل در سال ۱۳۹۸ رخ داد، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۸ کاهش موالید نسبت به سال ۹۷ به عدد ۱۷۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید که کاهش ۱۲.۴۷ درصدی را نشان می‌داد و بیشترین نرخ کاهش از سال ۹۳ تا سال ۱۴۰۲ بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است