Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوانی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹ هزار ۴۰۰ جلد کتاب در مخزن کتابخانه برای عموم مردم قابل استفاده است گفت: علاوه بر این تعداد ۱۵۰ جلد کتاب نیز در ماه مبارک رمضان از سوی ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری به این کتابخانه اهدا شد.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به منظور عدم مراجعه حضوری اعضا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح تحویل کتاب در منازل به اعضای کتابخانه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: برای این منظور تلفن کانون به شماره ۰۳۸۳۲۵۷۷۸۴۹ در اختیار اعضای کانون قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) مسجد ۱۲ امام (ع) هفشجان عنوان مقام برتر کشوری را در قالب «رواق کتاب» در طرح ملی «ایران قوی» کسب کرده است.

 

کیوانی، شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده کردن از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه، معرفی کتاب در طرح شنبه های کتاب مساجد و اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه را از عوامل مهم کسب رتبه برتر کشوری در طرح ملی «ایران قوی» برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: اعضای کانون در دوره آموزشی مادران قرآنی، آشنایی با ستاد، دوره آموزشی آشنايی با خبرنگاری، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای تجسمی، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای ادبی، آشنايی با فن آوری اطلاعات، دوره آموزشی آشنايی با کارآفرینی و دوره آموزشی تفسير جزء هفتم قرآن کريم حضوری فعال داشته و موفق به گذراندن این دوره های آموزشی شده اند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن ع طرح ملی ایران قوی دوره آموزشی آشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!