Web Analytics Made Easy - Statcounter

عده‌ای از صهیونیست‌ها با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر این رژیم، خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه، و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی‌رغم تبلیغات رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر اینکه ساکنان فلسطین اشغالی عده‌ای مهاجر بی‌گناه هستند که در امور نظامی دخالت نمی‌کنند، اما تجمع شب گذشته صهیونیست‌ها در قدس اشغالی بار دیگر نقاب از چهره این جنایتکاران کنار زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»، عده‌ای زیادی از صهیونیست‌ها شامگاه دوشنبه با تجمع مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین شدند.

این افراد از نتانیاهو خواستند نه تنها عملیات نظامی علیه نوار غزه را تا یک‌سره شدن کار این منطقه ادامه دهد بلکه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی که مدتی است به اعتراضات گسترده علیه اشغالگری صهیونیست‌ها اقدام کرده‌اند، با شدیدترین حالت حتی نیروی کشنده، سرکوب کند.

بر اساس این گزارش، تجمع ضد فلسطینی و ضد بشری شب گذشته توسط سازمان‌های صهیونیستی مختلفی از جمله «ایم تیرتزو»، «اسرائیلِ من»، «ناخالا»، «عوتف تاخانا هامرصازیت» و تعدادی دیگر برنامه‌ریزی شده بود.

«ماتان پِلِگ»، مدیرعامل سازمان ایم‌تیرتزو که در این تجمع حاضر شده بود، با بیان اینکه سیاست‌های نتانیاهو باعث به‌وجود آمدن وضعیت کنونی شده، اعتراضات گسترده فلسطینی‌ها علیه اشغالگری را پدیده «فلسطینی‌سازی» شهر‌های اشغالی توصیف کرده و مدعی شد این مسئله نهایتا منجر به جنگ داخلی می‌شود.

به نوشته عاروتص شوع، پلگ با درخواست از کابینه نتانیاهو برای آغاز عملیات ددمنشانه بزرگتری برای نابود کردن تمام زیرساخت‌ها و اماکن نوار غزه، خواستار بازداشت و صدور محکومیتی سنگین برای تمام فلسطینی‌هایی شد که در اعتراضات در شهر‌های اشغالی شرکت می‌کنند.

درخواست صهیونیست‌ها از نخست‌وزیر این رژیم برای تداوم جنایت علیه فلسطینی‌ها در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی و متحدان غربی آن از جمله آمریکا سال‌هاست با پروپاگاندای دروغین مبنی بر «همزیستی مسالمت‌آمیز»، خود را افرادی صلح‌طلب و به‌دور از نظامی‌گری و خشونت نشان می‌دهند.

پیش از این نیز تصاویر منتشرشده از حملات صهیونیست‌های ددمنش به فلسطینیان در شهر‌های اشغالی، کینه و وحشی‌گری آن‌ها در قبال فلسطینی‌ها را نشان داده بود. برای نمونه هفته قبل، یک راننده فلسطینی که سعی در فرار کردن از تجمع اسرائیلی‌ها را داشت، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. تعداد زیادی از صهیونیست‌ها دیگر نیز مشغول فیلم گرفتن از وحشی‌گری علیه یک انسان بی‌گناه بودند.

بامداد پنجشنبه نیز عده‌ای از صهیونیست‌ها با تجمع در شهر اشغالی «عکا» شعار «مرگ بر اعراب» سر دادند و خاخام صفد نیز خواستار کشتار اعراب شده بود.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، تا این لحظه شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۲۲۱ شهید از جمله ۶۱ کودک و ۳۶ زن رسیده است. همچنین بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درخواست صهیونیست ها از نتانیاهو کشتار فلسطینی ها قدس اشغالی صهیونیست ها فلسطینی ها نوار غزه عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی