Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:51:20 GMT

آمار کرونا کردستان ۲۸ اردیبهشت؛ ۳ فوتی و ۱۴۸ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۸۹۷۷

آمار کرونا کردستان ۲۸ اردیبهشت؛ ۳ فوتی و ۱۴۸ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۲۸ اردیبهشت ماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت _ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۴۸ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۱۸۱ نفر در شهرستان سنندج، ۳۴ نفر در شهرستان سقز، ۲۹ نفر در شهرستان قروه، ۱۰ نفر در شهرستان بیجار، ۲۳ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۳ نفر در شهرستان دیواندره، ۳۷ نفر در شهرستان بانه، ۱۸ نفر در شهرستان مریوان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴۶ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، ادامه داد: هم اکنون ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۳۰۴ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۵۱۶ نفر در شهرستان سنندج، ۱۱۲ نفر در شهرستان مریوان، ۲۴۱ نفر در شهرستان سقز، ۱۰۰ نفر در شهرستان قروه، ۶۰ نفر در شهرستان بیجار، ۷۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۷۶ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۰۱ نفر در شهرستان بانه، ۲۰ نفر در شهرستان دهگلان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 494451

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان کرونا در کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان وضعیت قرمز کرونا در کردستان علوم پزشکی کردستان ابتلا به کرونا در کردستان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم

براساس اعلام راهداری شهرستان سروآباد، با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد