Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:12:06 GMT

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۹۱۳۶

دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای اداری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران ارشد این معاونت در سالن جلسات مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک عید سعید فطر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مدیران این معاونت در جهت تسهیل امور تبلیغی تشکر و قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: نفس برگزاری چنین جلساتی جهت پیشرفت در امور کار و اهداف این معاونت بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم میانگین در هر ماه این جلسات برگزار شود.

دکتر روستاآزاد با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: در اوایل ماه مبارک رمضان محتوای تبلیغی به عنوان ره توشه تبلیغ منتشر گردید که کار بسیار ارزشمند و مفیدی بود که جا دارد از مجموعه گروه تولید محتوا تشکر نمائیم.

حجت الاسلام روستا آزاد اظهار داشت: برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق های رأی، مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن گروه‌های تبلیغی و مبلغان متخصص و با سابقه و همچنین مبلغان فعال در عرصه فضای مجازی از ظرفیت بی نظیری برخوردار است.

معاون فرهنگی و تبلیغی، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آینده را امری مهم برشمرد و گفت: دعوت مردم برای حضور در انتخابات و تبلیغ جهت حضور حداکثری جامعه در رفراندوم پیش رو، وظیفه‌ای شرعی و ملیاست و این فعالیت اجتماعی مصداق آیه وأَعِدُّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ و مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِه عَدُوَّ اللّه و عَدُوَّکُم (انفال / ۶۰) است.

وی در ادامه اظهار داشت: مقاومت مظلومانه و مقتدرانه که در یمن و فلسطین رخ داده است، همه از برکات ایستادگی ملت ایران است که این ایستادگی حتماً دربرابر ظلم و زورگویی مستکبران از وجوه تمدنی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام روستا آزاد در پایان افزود: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته اند و هم مایه دل سردی برای دشمنان اسلام باشد.

کد خبر 5214902

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه انتخابات 1400 تبلیغات اعزام مبلغ قرآن کریم ماه مبارك رمضان قرآن فعالیت های قرآنی حوزه علمیه سازمان تبلیغات اسلامی فلسطین انقلاب اسلامی ایران رژیم صهیونیستی نجف اشرف پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شبکه قرآن و معارف سیما پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی فرهنگی و تبلیغی حجت الاسلام روستا آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات