Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش هیپنوتیزم به نویسندگی و کارگردانی هیلا رضائیان در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری میزان - نمایش هیپنوتیزم به نویسندگی و کارگردانی هیلا رضائیان از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

پویا ابراهیمی، کامران نوروزی، امیرعلی شرفی، مونا حسن زاده، مهسا نوروزی، هیلا رضائیان، سبا ایروانی، ترگل شایسته، ملیکا طوسی، سارا عابدی، فاطمه فرزانه، وباحضور همراز اکبری و رضا نظری در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

از دیگر عوامل هیبنوتیزم می‌توان به دستیارکارگردان ومدیر برنامه ریزی: آناهیتا آزادفر؛ دستیارکارگردان و برنامه ریز: منا کاکاوند؛ دستیارکارگردان: عرفان رزاقی؛ منشی و مدیرصحنه: آرزو انصاری؛ طراح حرکت: سبا ایروانی؛ طراح صحنه و لباس: هیلا رضائیان؛ آهنگساز: امیرعلی شرفی؛ ویولن: طنین چالاکی؛ گیتار الکتریک: محمدرضا بیات ترک؛ هنگ درام: نیلوفرصابر؛ نی: محمد حسین مهراد؛ طراح پوسترو بروشور: سارا عسگری؛ ساخت تیزر: محسن یزدانی؛ عکاس: سعید سعیدی؛ طراحان گریم: منیرصمدانی نیا، ساغر کوچک زاده؛ مجریان گریم: ناهیدکیانی، فاطمه غیاثوند، شکیبا هدایتی، محمدرضا کریمی، سهیل رضایی؛ مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مرگ عاشقان را از هم جدا نمیکند، فقط از هم دورشان میسازد؛ نمایش هیپنوتیزم برای تجلیل از آن دسته افرادی نوشته و به روی صحنه میرود که در فراق عزیزانشان از روند زندگی عادی دور و از خود غافل شدند، حرف این نمایش این است که مرگ همیشه آخر ماجرا نبوده و تنها برای مدتی فاصله گذاری می‌کند. عشق مانا تا ابد در وجود همگان نهادینه خواهد ماند، حتی اگر پای مرگ در میان باشد.

علاقمندان جهت تماشای این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه اهورا به آدرس میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تئاتر هنرهای نمایشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تئاتر هنرهای نمایشی تماشاخانه اهورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!