Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مدرن سازان تنها سازنده تجهیزات ساختمانی مانند، قالب بتن، جک سقفی و دیگر مصالح با کیفیت بالا و بسیار ارزان در کشور است که مطابق با استانداردهای جهانی این تجهیزات ساختمانی را طراحی و تولید می کند. این مجموعه معتبر در طی چند سال گذشته، توانست خود را به عنوان یک پیشرو در ارائه صنایع و تجهیزات ساختمانی در بازار داخلی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ده ها، متخصص و مجری دائماً در حال همکاری با این شرکت هستند، در نتیجه محصولات جدید و مدل های تجاری موفق را به طور مداوم توسعه می دهند.

بازار جهانی تجهیزات و صنایع ساختمانی طی چندین دهه توسط چندین تولید کننده برتر در جهان اداره شده است. این تامین کنندگان معتبر محصولات ساختمانی مختلفی را ارائه می دهند که برای اهداف مختلف در طول پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. با هدایت بزرگترین شرکت های مصالح سازی ساختمانی در کشور مانند شرکت مدرن سازان، انتظار می رود مصرف کنندگان بتوانند تجهیزات ساختمانی مانند، قالب بتن، جک سقفی را با بالاترین کیفیت ممکن و با حداقل هزینه برای کارهای خود تهیه کنند.

مزیت های خرید قالب بتن از شرکت مدرن سازان؟

قالب بتن را می توان به عنوان یک مانع جامد تعریف کرد که به نگه داشتن بتن سیال در جای خود کمک می کند تا زمانی که سفت شود و شکل خاصی پیدا کند. بتن به شکل فرم یا قالبی است که در آن قرار دارد. اکنون سیستم های جدیدی از قالب بتن توسط شرکت مدرن سازان ساخته شده اند که ویژگی های اضافی مانند عایق، الگوهای سطح و اثرات را برای ریخته گری بتن فراهم می کنند.

انواع مختلف قالب بتن که در ریخته گری بتن استفاده می شود عبارتند از:

قالب های چوبی قالب های پلاستیکی قالب های بتن فوم قالب های فولادی

در حال حاضر قالب های فولادی جایگزین خوبی برای قالب های چوبی و قالب های بتن فوم شده اند، دلیل آن میزان مقاومت و کیفیت خوب این نوع قالب ها است. در حال حاضر قالب های فولادی اصلی ترین و متعارف ترین نوع قالب بتن در دنیا است. این ماده عمدتا برای ریخته گری بتن استفاده می شود.

در شرکت مدرن سازان انواع  مختلفی از قالب های فولادی را با کیفیت های متفاوت شاهد هستیم. در صورت نگهداری و استفاده صحیح، می توان قوام قالب های فولادی را حتی برای ۲۰۰۰ چرخه کاری نیز بدست آورد. از این رو، در مقایسه با قالب های بتنی، چوبی، یک راه حل طولانی مدت و بهتر را در ساخت و ساز ارائه می دهند.

قالب های فولادی شرکت مدرن سازان رطوبت را از بتن قرار داده شده جذب نمی کنند و از این رو باعث کاهش خطاهای مشاهده شده پس از حذف فرم های بتن می شوند. هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب و خرید قالب بتن، به "کجا" و "چگونگی" استفاده از سیستم بستگی دارد. قالب های انتخاب شده برای یک پروژه به موارد زیر بستگی دارد:

اندازه ریختن فشار روی قالب وزن روی قالب نوع تراکم مقدار بتنی که باید حفظ شود

به طور جزئی ، عناصر اصلی کمی وجود دارد که هنگام انتخاب قالب بتن در نظر گرفته می شوند که بهتر است به آنها توجه کنید. البته شرکت مدرن سازان با ارائه مشاوره رایگان در هنگام خرید به شما کمک می کند انتخاب صحیحی داشته باشید.

از نظر زیبایی شناسی نیز، قالب بتن ارائه شده در شرکت مدرن سازان یک پایان کار تمیز با سطح صیقلی خوب را در مقایسه با قالب های چوبی ارائه می دهند. در ارائه تلورانس ها، قالب های فولادی در مقایسه با انواع دیگر انتخاب بهتری هستند. قالب های فولادی دارای سختی ذاتی هستند و رطوبت را جذب نمی کنند.

مزیت های خرید جک سقفی از شرکت مدرن سازان؟

شرکت مدرن سازان شرایط بسیار مناسبی را برای مشتریان خود فراهم ساخته تا بتوانند با حداقل هزینه انواع مختلف جک سقفی مقاوم و مستحکم را از این مجموعه خریداری کنند.

جک سقفی از مصالح بسیار کاربردی در ساختمان سازی است که تنوع زیادی در بازار دارد، مهمترین وظیفه آنها تحمل وزن بارهای ساختمانی است. معمولا هنگام زیرسازی سقف ساختمان، تونل ها، پل ها و سازه های مختلف از این تجهیزات استفاده می کنند. جک سقفی معمولا نیروهای وارده را گرفته و آن را به زمین انتقال می دهد.

جک سقفی ارائه شده در شرکت مدرن سازان از آلیاژ فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است، بنابراین می تواند وزنی برابر با ۱.۵ تن را به خوبی تحمل کند. معمولا این شرکت جک سقفی را با لوله ای به ضخامت ضخامت ۲ میلی متر و قطر ۶ سانتی متر تولید می کند. شما می توانید انواع جک سقفی را از ما در مدل های زیر تهیه کنید:

جک های صلیب دار جک تلسکوپی جک بدون صلیب جک های شمعی جک U شکل عراقی جک های فلزی

خریداران می توانند جک سقفی را در دو دسته سبک و سنگین از ما با قیمت ارزان خریداری کنند. همان طوری که مشخص است جک های سقفی سبک نسبت به جک سقفی سنگین وزن کمتری را تحمل می کنند، بنابراین بهتر است این نوع ابزار را در محل های کم خطر با وزن کمتری استفاده کنید.

جک سقفی سبک و سنگین شرکت مدرن سازان را می توان در محل های زیر به کار برد:

یونولیت سازه های فلزی طاق ضربی تونل وافل پل تیرچه بلوک سوله و ...


نحوه استعلام لیست قیمت جک سقفی

بهترین و مناسب ترین روش برای استعلام لیست قیمت جک سقفی مراجعه حضوری و یا اینترنتی به شرکت مدرن سازان است. شما به راحتی در هر زمان می توانید قیمت روز انواع جک سقفی و ساختمانی را از این شرکت استعلام بگیرید. نیروهای ما آماده ارائه خدمات این شرکت به شما مشتریان محترم هستند.

شما می توانید حتی با تماس تلفنی ساده به لیست قیمت جک سقفی دسترسی داشته باشید. شرکت مدرن سازان همواره بر ارائه خدمات سریع، مطمئن و با کیفیت برای مشتریان خود در سراسر کشور تاکید دارد. هدف ما در این شرکت جلب رضایت خریداران در تمام نقاط کشور است.

لینک کوتاه: asriran.com/003I9p

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تجهیزات ساختمانی قالب های فولادی شرکت مدرن سازان قالب بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیر برهانی نایینی امروز در نشست خبری، با بیان اینکه اولین برنامه وزارت صمت متحول سازی مقاصد صادراتی است، اظهار کرد:در سال جاری بسته ویژه دانش بنیان‌ها برای توسعه صادرات و تجارت با کشور‌های مختلف ارایه شده است که در همین راستا شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور می‌توانند از تضمین این صندوق برای گرفتن تسهیلات بانکی و خدمات استفاده کنند.

برهانی با بیان اینکه کل پوشش بیمه نامه و ضمانت صندوق از ابتدای شروع به کار تا امروز ۲۲ میلیارد یورو بوده است، گفت: سرمایه ثبتی صندوق در این دوره ۲۰۰ میلیون یورو افزایش یافت و در حال حاضر به ۲۴۷ میلیون یورو رسیده است.

برهانی با بیان اینکه بسته ویژه دانش بنیان تدوین و به شرکت‌های دانش بنیان ارایه شده، تصریح کرد: بر اساس این بسته حداقل وثایق برای تضمین دریافت وام برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده تا با ضمانت صندوق، تسهیلات ارزان قیمت از بانک بگیرند.

اهمیت توسعه صنعت دانش بنیان صادرات محور

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با اشاره به اهمیت بازاریابی برای دانش بنیان‌ها، گفت: امکان سنجی و اعطای ظرفیت‌های تجارت خارجی به شرکت‌های دانش بنیان به منظور بازاریابی در این بسته دیده شده است.

همچنین به گفته این مقام مسئول بسته ویژه‌ای هم ویژه نمایشگاه دیده شده که در صورت حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه و اعلام اینکه قرار است صادرات انجام دهند، اعتبارسنجی خارجی، بدون دریافت هزینه انجام می‌دهیم. فردا و پس فردا نیز با اتاق‌های بازرگانی و تجار مالزی و کامرون تفاهم نامه تجاری امضا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت دانش بنیان صادرات محور، گفت: در همین راستا امروز تفاهم نامه‌ای با صندوق صنایع پیشرفته امضا می‌شود.

فرصت های بازار آفریقا

یکی از علل برگزاری همزمان اجلاس ایران و آفریقا با ایران اکسپو این بود که تجار آفریقایی از ظرفیت‌های ایران باخبر شوند؛ چراکه صادرات به مقصد آفریقا مورد تاکید است و مقرر شده در این قاره سرمایه گذاری ویژه کنیم. در همین راستا صندوق ضمانت صادرات نیز صادرات به آفریقا را پوشش بیمه و ضمانتی می‌کند؛ بنابراین اولین هدف صادراتی، گشایش قاره آفریقاست.

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران با بیان اینکه این صندوق، صادرات به آفریقا را پوشش بیمه و ضمانتی می‌کند و اولین هدف صادراتی، گشایش قاره آفریقاست، گفت: حداقل وثایق برای تضمین دریافت وام برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده تا با ضمانت صندوق، تسهیلات ارزان قیمت از بانک بگیرند.

وی تاکید کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی عمرمان با دومین اجلاس ایران و آفریقا در جهت شناسایی و معرفی توانمندی‌های صنعتی و اقتصادی ایران به کشور‌های آفریقایی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات