Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق ،۲۷ اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد،با اشاره به گستره ارتباطات و نقش روابط عمومی در اتصال دوجانبه و تعاملی جوامع، کارکنان و مردم افزود: برقراری ارتباطات، بزرگ ترین رسالتی است که مجموعه مخابرات در کشور بر عهده دارد و این یک امتیاز برای ما محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نگاه به موضوع ارتباطات، ابزارها و مضامین آن، نگاه متفاوتی ست که جوامع مختلف هر کدام با رویه خود به این حوزه می نگرند، البته در نگاه حاکم بر کشور ما ، ارتباطات منبعث از یک نگاه الهی ست و ارزش و تقدس دارد.

مهندس سلطانی تصریح کرد: دست اندرکاران حوزه ارتباطات اگر با این دید ارزشی به موضوع نگاه بکنند موفق تر خواهند بود.

وی افزود: فعالیت در مسیری که تعاملات بین ذینفعان را ارتقاء می بخشد، وظیفه اصلی روابط عمومی است و این نکته به خودی خود نشانگر اهمیت و ارزش ذاتی حوزه روابط عمومی است.

مهندس سلطانی با اظهار اینکه فضای حمایتی و مدیریتی در شرکت برای روابط عمومی ها فراهم است، عنوان کرد: ارایه پیام به مخاطب باید جذاب بوده ، موجب رنجش و ناخشنودی مخاطب هدف نشده و در عین حال، به سادگی و سهولت مفهوم را به مخاطب برساند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش ریشه ای و ساختارمند حوزه روابط عمومی در تصمیم گیری های صحیح سازمانی خاطرنشان کرد:در صورت فعالیت هدفمند و ترسیم شرح وظایف بر اساس انگاره های صحیح سازمانی، کلیت شرکت به حرکت و جنب و جوش درآمده و در سطح مدیریتی نیز تصمیم گیری و تصمیم سازی های سازمانی برای کارکنان و مشتریان در سطح جامعه به درستی انجام می شود.

پس از این مراسم ، مهندس سلطانی به همراه دکتر محمود زاده ، رییس و مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره و دکتر زارعیان معاون امور مشتریان شرکت، ضمن دیدار با کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت از آنان قدردانی کردند .

کد خبر 5215040

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران کسب و کار حاکمیت سایبری فناوری فضایی دولت الکترونیک تحقیقات علمی شرکت مخابرات ایران توییتر اینترنت ایرانسل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز جهانی ارتباطات شبکه اجتماعی گوگل همراه اول شرکت دانش بنیان مهندس سلطانی شرکت مخابرات روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرسازی و توسعه شهر باید عدالت محور باشد گفت: در این سال ها که خادم و امانت دار آراء شما عزیزان هستیم سعی کرده ایم اگر درآمدی کسب می‌شود، توسعه شهر براساس عدالت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در نماز جمعه خوراسگان با اشاره به روز شوراها اظهار کرد: در سوره شوری به صفاتی از مؤمنین اشاره و گفته شده که از صفات اصلی و ذاتی مؤمنین این است که در امور اصلی خودشان شور و مشورت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از اولین مسئولیت‌های ما در شورای شهر انتخاب شهردار اصفهان است که شهردار نیز در سلسله مراتب بعدی، شهرداران مناطق و مدیران خود را می‌چیند، افزود: نظارت بر کار شهرداری برعهده شورای اسلامی شهر است و وظیفه شهرداری، اداره امور شهر در کنار مردم است، در غم و شادی مردم از زمان طفولیت تا زمان فوت، یعنی از زمان نوزادی آن پسماندی که در بیمارستان تولید می‌شود وظیفه قانونی شهرداری است که آن را دفع کند تا آن زمانی که تک تک ما فوت می‌کنیم باز وظیفه شهرداری ایجاد و اداره آرامستان‌ها است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اگر مکانی آتش بگیرد، آتش نشانی در کنار شماست، در حوزه شادی نیز اماکن و رویدادهای تفریحی و فرهنگی همگی جزو مأموریت‌های شهرداری است که شهرداری در این سال‌ها تلاش کرده است آنطور که شایسته و بایسته است آن را انجام دهد.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه شهرسازی و توسعه شهر باید عدالت‌محور باشد، گفت: در این سال‌ها که خادم و امانت‌دار آرا شما عزیزان هستیم سعی کرده‌ایم اگر درآمدی کسب می‌شود، توسعه شهر بر اساس عدالت باشد و امروز در کمیته نظارتی شرق شهر به همراه از دو تن از همکاران ۶ ماه اول سال را مستقر هستیم که وظیفه داریم مسائل را به‌صورت دقیق ببینیم تا با مشورت شهرداری اعتباراتی را تخصیص دهیم و بر تأمین و هزینه کرد آن‌ها نظارت کنیم.

وی تصریح کرد: چند روز قبل استاندار اصفهان بازدیدی از پروژه رینگ چهارم داشت؛ آزادسازی‌های پروژه رینگ چهارم شهر اصفهان که در کاهش آلودگی و حل مسائل ترافیکی شهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی این دهه اصفهان بوده که تمام شده امسال همه ما در کنار هم بهره‌برداری از این منطقه و پروژه رینگ چهارم را جشن می‌گیریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: کمربندی شمالی و احداث خیابان شهید باقری از دیگر پروژه‌های در دست انجام است که آزادسازی‌های آن در دست پیگیری است و کارهای زمین مانده دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در توان ما نیست اما سعی کرده‌ایم امروز صدای مردم اصفهان باشیم‌.

نباتی نژاد تاکید کرد: ما تعهد کرده‌ایم به‌عنوان منتخبین مردم در شورا و مجلس در کنار هم باشیم زیرا بسیاری از اوقات نرخ بانک و گرانی‌ها از من مطالبه می‌شود و نظافت شهر و کرایه اتوبوس از نمایندگان مجلس، و به همین دلیل ما باید در جلسات کنار یکدیگر باشیم.

وی ادامه داد: امروز در محضر نمایندگان مطالبه پیگیری متروی شرق اصفهان را مطرح کردم و عزم ما این است که مطالعات آن کامل شود، این پروژه مصوبه کشوری دارد و امیدواریم که بتوانیم در توان خودمان تصویب، طراحی و آغاز پروژه مترو را در این دوره داشته باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: البته این مسئله به یک دوره و دو دوره نمی‌کشد اما دنبال هستیم تا حداقل پیگیری اجرای مترو از سمت شرق را در جهت تقویت حمل و نقل عمومی داشته باشیم‌.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: هرچقدر پیشنهاد بدهید، انتقاد کنید و توقع خود را به ما منتقل کنید قطع به یقین ما در تصمیم گیری‌ها آگاهانه‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کنیم، در طول این ۶ ماه جلساتی را در خدمت شهرداری منطقه ۱۵ بوده‌ایم و اگر مشکلاتی باشد که بتوانیم پیگیری کنیم حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

وی در انتها گفت: جمله‌ای از حضرت امام خمینی (ره) در خصوص وظیفه مردم در قبال ما وجود دارد که فرمودند: «مملکت باید به دست خود مردم و با دست خود اشخاص اداره شود و شهرها باید به توسط خودتان اداره شود، آباد شود، ننشینید کنار و نگویید شورای شهر درست شد برویم کنار، شورای شهر خودش کاری نمی‌تواند، چند نفر آدمی هستند که مثل دیگران ضعیف هستند و نمی‌توانند کاری بکنند، تا همه باهم نباشند و دست به هم ندهند نمی‌شود این کارها انجام بگیرد و این وظیفه انسانی است که کمک کنیم همه به هم، معاونت کنیم تا بلکه انشاالله کارها اصلاح شود.»

کد خبر 748094

دیگر خبرها

  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر