Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی این شهرستان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن نور سازمان تبلیغات این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران و تدابیر معمار کبیر انقلاب "رسیدگی به محرومان و مستضعفان" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد سازندگی یکی از تشکیلات انقلابی است که از بدو پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران برای بازسازی مخروبه‌های زمان ستم‌شاهی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار، ایجاد شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است که محرومیت‌زدایی و راه‌اندازی اشتغال و ایجاد انگیزه جهت کمک به دیگران در اهم اقدامات آن قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت بی‌منت جهادگران بسیجی در اقدامات خداپسندانه، گفت: حضور شورآفرین جهادگران برای خدمت بی‌منت به مردم محروم قابل تقدیر است.

سردار حسینی با بیان اینکه امروز به برکت وجود گروه‌های جهادی شاهد اقدامات امیدآفرین در رفع محرومیت استان کردستان هستیم، عنوان کرد: گروه‌های جهادی بدون هیچ منتی محرومیت را از جامعه گرفته و بدون هیچ مزدی منشاء خیر و برکت در جامعه می‌شوند.

وی اعلام کرد: در سال گذشته سپاه بیت‌المقدس کردستان به عنوان خادم مردم موفق به احداث 500 واحد مسکن محرومان، اجرای 800 واحد طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، مرمت و بازسازی 100 واحد مسکن محرومان، آزادسازی 137 نفر زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه و توزیع 952 سری کامل جهیزیه، توزیع 192 هزار و 600 بسته معیشتی، 8 هزار و 500 مورد ویزیت رایگان، تهیه و توزیع 4 هزار و 500 مورد عینک رایگان و 63 مورد عمل جراحی سنگین شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: طرح توسعه 2100 هکتار از باغات پایانه سد آزاد از اقدامات برجسته سپاه بیت‌المقدس به کمک دولت است که نقش مهمی در تغییر چهره استان کردستان دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد یادگار اسلام، امام و از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: ایستادگی، پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه نتیجه بخش بوده و مصداق بارز آن تشکیل انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه محور مقاومت نتیجه پافشاری مردم مظلوم کشور‌های اسلامی است، گفت: در جنگ نابرابر بین فلسطینی‌ها مظلوم و آواره از خانه و کاشانه خود با اسرائیل جعلی، رانده شده از کشور‌های اروپایی جمع شده در سرزمین مقدس ما مسلمان‌ها، امروز شاهد مقاومت هستیم.

وی بیان کرد: امروز به مدد پایداری مردم مظلوم فلسطین شاهد، فرود آمدن آتش این ملت مظلوم بر سر اسرائیل و گنبد آهنین هستیم که نتیجه پافشاری و پایداری این قوم ستمدیده است.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهمترین رویداد سیاسی کشور در تاریخ 28 خرداد امسال بیان داشت: اتتخابات از اهمیت خاصی در کشور ما برخوردار است، چراکه مردم در سرنوشت کشور خودشان دخیل هستند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی جهت انتخاب فرد اصلح از اهمیت زیادی دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای حضور مردمی است، گفت: اهمیت انتخابات، سلامت انتخابات، رقابت بین افراد، گروه‌ها و جناح‌هایی مختلفی که احساس می‌کنند می‌توانند سکان‌دار این موضوع باشند از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی عنوان کرد: با توجه به تغییرات جهانی و منطقه‌ای و پایان این دولت که ضعیف عمل کرده است انتخابات از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

سردار حسینی با ذکر اینکه در دولت انقلابی رئیس جمهور باید فرد انقلابی، شجاع، مدیر، آگاه به ظرفیت‌های داخلی و خارجی و بر محور مقاومت پافشاری داشته باشد، تأکید کرد: مردم باید بدانند رئیس جمهور نفر دوم مملکت است که بودجه در اختیار دارد و با داشتن زیرمجموعه گسترده از بالا به پایین نقش مهمی در پیشرفت کشور و بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات مردم دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران استان کردستان سپاه اشتغال سردار حسینی فرمانده سپاه کردستان محرومیت زدایی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست