Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم شاهد افزایش محسوس دما در آسمان مازندران بودیم که دمای هوا در مناطق شرقی تا ۳۶ درجه سانتی‌گراد هم رسید.

وی افزود: همچنین از حوالی ظهر شاهد وزش باد بودیم که حداکثر سرعت وزش باد از آمل ۶۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: انتظار داریم اواخر وقت امروز و امشب شاهد افزایش ابر، وزش باد، رگبارباران و رعدوبرق پراکنده در آسمان استان باشیم.

اسدی با اشاره به کاهش شدت گرمای هوا از فردا در آسمان مازندران، اضافه کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری شاهد هوایی صاف تا نیمه‌ابری و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی هسایم البته در ساعت بعدازظهر  رشد ابر داریم که احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با اعلام اینکه روز جمعه تا اوایل هفته آینده جوی پایداری در آسمان مازندران حاکم است، اظهار  کرد: در ساعات بعدازظهر با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد افزایش نسبی دمای هوا هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران آسمان مازندران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم

سعید اسماعیلی، وزش باد شدید همراه با آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات افزایش ابر را پدیده جوی امروز دانست و گفت: فردا هم همچون امروز آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.
 
اسماعیلی  با اشاره به پیش بینی سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت وزش باد ظهر امروز در قم و برخی مناطق استان گفت: عصر فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید در سراسر استان با سرعت میانگین ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۴ برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۰ درجه گفت: دمای هوای قم پایان هفته با کاهش ۴ درجه‌ای به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش