Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@03:24:44 GMT

دولت حداقلی نمی‌تواند مطالبات حداکثری را پیگیری کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۱۴۳

دولت حداقلی نمی‌تواند مطالبات حداکثری را پیگیری کند

تین نیوز

ربیعی گفت: دولت حداقلی نمی تواند و نخواهد توانست مطالبات حداکثری جامعه را پیگیری کند.

سخنگوی دولت در نشست خبری خود با رسانه ها با بیان اینکه دولت حداقلی نمی تواند و نخواهد توانست مطالبات حداکثری جامعه را پیگیری کند، گفت: امیدواریم که همه نهادها، سازمانها و دستگاههای دخیل در انتخابات به الزامات مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای متعهد باشند و شاهد باشیم که مردم هم در پاسخ و با اعتماد به اثرگذاری رایشان برای آینده کشور، سپردن سکان کشور را به دست دولتی بدون رای اکثریت بر خود روا بدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی در ادامه به مسئله کرونا و واکسن اشاره و خاطرنشان کرد: دولت موضوع خرید واکسن و واردات آن از تمامی کشورها و شرکتهایی که امکان پذیر می باشد و نیز حمایت از تولید داخلی را در چند جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت با حضور وزیر بهداشت مورد بحث و بررسی قرار داده است. خوشبختانه با پیگیری های دغدغه مند همه اعضای دولت و تلاش های بی وقفه در وزارت امور خارجه به علاوه همکاری تنگاتنگ بانک مرکزی و با پیگیری های وزارت بهداشت امروز به نتایج امیدوار کننده و قابل اطمینان رسیده ایم.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد: متاسفانه برخی از نامزدها با بی انصافی و بدون توجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های بی سابقه و فراگیری کرونا، برنامه تبلیغاتی خود را بر پایه حمله و هجمه به هشت سال گذشته بنا نهاده‌اند و با رویکردی نفی‌انگارانه به میدان آمده‌اند و امیدواریم شاهد برنامه‌های ایجابی کاندیداها هم باشیم.

ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره برخی اتهام‌زنی‌ها به دولت و رعایت‌نکردن اخلاق انتخاباتی، تصریح کرد: متاسفانه برخی از نامزدها با بی انصافی و بدون توجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های بی سابقه و فراگیری کرونا، برنامه تبلیغاتی خود را حمله و هجمه به هشت سال گذشته بنا نهاده‌اند و با رویکردی نفی‌انگارانه به میدان آمده‌اند و امیدواریم شاهد برنامه‌های ایجابی کاندیداها هم باشیم و بطور مشخص صورت مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را ترسیم کنند.

وی یادآور شد: فکر کنم حدود ۲ سال پیش از همین تریبون اشاره کردم که با تخریب دولت و فرود آوردن آن کسی فرازی نخواهد داشت. همه دولت‌ها بخشی از تاریخ این انقلاب هستند و فراموش نکردیم در دوره‌ای افرادی برای جلب رای، تمامی دولت‌ها و دستاوردهای دولت های پس از انقلاب را تخریب کردند و امروز به کلیه دستاوردهای نظام طعنه می‌زنند.

ربیعی افزود: به عنوان یک شهروند امیدوارم در این دوره کاندیداها بگویند که چه برنامه‌ای برای تعامل با جهان دارند و اگر تحریمی پیش بیاید چه اقدامی خواهند کرد؟ و برنامه خود را در خصوص آزادی‌های سیاسی و اجتماعی به صورت شفاف اعلام کنند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: کاندیداها بگویند چه نگاهی به فضای مجازی دارند و در صورت پیروزی به دنبال توسعه یا محدود کردن فضای مجازی هستند؟ و برای رفاه و معیشت مردم چه برنامه کاربردی و مشخصی دارند؟ مردم بدون تردید در این دوره برنامه کاندیداها را رصد خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سخنگوی دولت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت و گوبا باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان یک فعال سیاسی از مردم کشور تقاضا می‌کنم که با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نمایندگان را با قدرت راهی خانه ملت کنند تا آنها بتوانند حقوق مردم را قاطعانه پیگیری کنند.

وی افزود: انتخاب همه افرادی که وارد مجلس می‌شوند اهمیت بسزایی دارد چرا که با یک رأی وکلای ملت یه لایحه تصویب و یا یک وزیر استیضاح می‌شود. 

سروری ادامه داد: فرد فرد نمایندگان این توانایی را دارند که سرنوشت بودجه ساليانه را رقم بزنند لذا اکنون مشارکت در انتخاب پانزده درصد نمایندگان مجلس نقش بی بدیلی در آینده کشور دارد از طرفی نماینده‌ای که با رای بالا وارد مجلس می‌شود قدرت و کارایی بیشتری دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته  برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی