Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - سلیمانی گفت:پرداخت خسارت ناشی از شیوع کرونا به واحد‌های تولیدی اولین بار در نظام بیمه ای ایران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، با شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای واحد‌های تولیدی ایجاد شد که بسیاری از آن‌ها هنوز ادامه دارد. دولت مسئولیت این مشکلات را به دوش کشیده و برای رفع مشکلات در تلاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دغدغه‌های صنعت بیمه ایجاد محصولی بیمه‌ای در راستای کمک به مردم در مقابل با کرونا است. هدف نظام بیمه‌ای حفظ کرامت انسانی است.

وی گفت:در زمان انعقاد قرارداد بیمه باید مبلغی که از طرف مردم پرداخت می‌شود به میزانی باشد تا در زمان حادثه بتواند خسارت ایجاد شده را جبران کنند. شرکت بیمه تعاون در جبران خسارت ناشی از توقف کسب و کار طرحی را ارائه کرده که مورد تایید بیمه مرکزی قرار گرفته است. این بیمه نامه به نفع مشاغل کشور قرار گرفته و می‌تواند با پرداخت مبلغی منصفانه خسارت مناسبی پرداخت کند.

او گفت: شرکت بیمه تعاون با همراهی بیمه ایران و بیمه مرکزی در راستای کمک به واحد‌های صنفی تلاش کرده است. افرادی که بیمه نامه دارند و در تعطیلات کرونا با افت فروش مواجه شدند، می‌توانند خسارت خود را دریافت کنند. در پرداخت خسارت به تعطیل یا نیمه تعطیل بودن واحدها توجهی نشده است. نکته جالب توجه ثبت این کار در نظام بیمه‌ای جهان است که با نام ایران به جهانیان معرفی شد. از ابتدای همه گیری کرونا و از اسفند 98 پرداختی‌های خسارت های ناشی از کرونا انجام شده است.

سلیمانی بیمه را حافظ کرامت انسانی دانست و گفت: ما می‌توانیم با نظام بیمه‌ای تعهدی را ارائه کنیم که بسیاری از مشکلات را حل کند. هر شرکت بیمه‌ای می‌تواند در هر سال محصول بیمه‌ای جدیدی ارائه کند. در سال 1400 هم محصول بیمه‌ای جدیدی ارائه خواهد شد.شرکت‌های بیمه‌ای تلاش زیادی در مقابله با کرونا دارند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: نظام بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود