Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:24:51 GMT

اچ پی گالری؛ فروشگاه اینترنتی ماشین های اداری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۴۰۶

اچ پی گالری؛ فروشگاه اینترنتی ماشین های اداری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اجزای مورد استفاده در چاپگرهای جوهر افشان جوهر و در چاپگرهای لیزری پودر یا تونر نامیده می‌شوند. به ظرفی که جوهر یا تونر در آن قرار می‌گیرد کارتریج پرینتر گفته می‌شود که استوانه‌ای شکل می‌باشد.

بسیاری از تازه واردان بازار تجهیزات اداری اطلاعی از کارتریج پرینتر ندارند و می‌خواهند معنی کلمه کارتریج را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر گرامر از نظر شما کارتریج باشد، باید بگوییم که کارتریج در انگلیسی همان معنی استوانه یا گلوله را دارد. معنی استفاده شده در چاپگر نسبتاً نزدیک است.

کارتریج منبع ذخیره سازی جوهر چاپگر یا تونر است؛ وقتی نوبت به استفاده از چاپگر می‌رسد کاربران اغلب کارتریج‌ها را از جوهر یا تونر تشخیص نمی‌دهند و به اشتباه معتقدند که کارتریج در حال چاپ است نه موادو باید بدانید که فقط جوهر یا تونر داخل کارتریج چاپ می‌کند.

یک کارتریج جوهر افشان با مخلوط کردن رنگ‌های جوهر سیاه و رنگی و سر نازل سوزن روی چاپگر فرایند چاپ را انجام می‌دهد.

در این چاپگرها، کارتریج به صورت قطرات بسیار کوچکی از طریق نازل سوزنی روی کاغذ قرار می‌گیرد و مانند اسپری عمل می‌کند و در واقع یک سیستم چاپ حرارتی ترمال یا پیزو است. در سیستم‌های حرارتی جوهر بر روی صفحه نمایش توسط گرما تولید می‌شود.

سیستم پیزو توسط گرما نیست و جوهر تولید شده در سیستم، برقی یا لرزان مانند عملکرد چاپگرهای کارتریج لیزری hp است و کارتریج‌های مغناطیسی در چاپگرهای لیزری کار می‌کنند. پس از سیلندر کارتریج با باردار کردن لیزر و جذب تونر، کاغذ از طریق تونر چرخان عبور می‌کند تونر داغ را جذب می‌کند و از طریق یک سری فرایندهای مکانیکی چاپ می‌شود.

پس از خرید چاپگر جدید، خواهید دید که یک کارتریج جدید در داخل آن قرار دارد. این کارتریج که در ابتدا کارتریج استارتر نامیده می‌شود از این جهت که دارای حدود ۴۰٪ پودر است با کارتریج‌های دیگر متفاوت است. در حقیقت ظرفیت استارت کارتریج ۱۰۰% است اما به دلیل اشان بودن دستگاه پر نیست. وقتی کارتریج استارت در حال اتمام است اگر ابتدا شارژ شود، ۱۰۰٪ شارژ می‌شود.

زمانی تعویض کارتریج

بیشتر عیب‌هایی که مشاهده می‌کنید مربوط به چاپگرها، تونر و کارتریج است. بنابراین بهتر است بلافاصله کارتریج را با چاپ کم رنگ چاپگر شارژ کنید. حالا این سوال مطرح می‌شود که تفاوت شارژ کارتریج و تعویض کارتریج چیست. در واقع تفاوت آنها این است که کارتریج شارژ شده توسط یک متخصص دوباره بررسی شده است و همان کارتریج با جایگزینی قطعات مانند بشکه‌ها و مجموعه تراشه‌ها دوباره بازگردانی می‌شود.

اما تعویض کارتریج به این معنی است که ما یک کارتریج اصلی جدید یا یک طرح جدید خریداری می‌کنیم و کارتریج قدیمی را جایگزین می‌کنیم. اگر شما مصرف کننده‌ای هستید که می‌خواهید یک شارژ کارتریج را به جای کارتریج اصلی یا طراحی شده مصرف کنید باید بدانید که پس از هر بار شارژ کیفیت کارتریج کاهش می‌یابد و طبیعتاً کیفیت چاپ نیز پایین خواهد آمد.

اگر از کارتریج اصلی استفاده می‌کنید، می‌توانید کارتریج را حدود ۱۵ تا ۳۰ بار شارژ کنید. برای کارتریج‌های طراحی، این تعداد دوازده بار است و تونر و جوهر وارد شده به چاپگر به حجم اصلی جوهر در کارتریج طرح اصلی نخواهد رسید.

شارژ کارتریج چیست؟

کارتریج را می‌توان یکی از قسمت‌های مهم چاپگر دانست، زیرا بدون این قسمت چاپگر نمی‌تواند کار چاپ را انجام دهد و در عین حال کارتریج می‌تواند بخشی مفید از این دستگاه تلقی شود که قابل جایگزینی است. مواردی که چاپگر شما از آنها استفاده می‌کند پس از مدتی تمام شده و باید جایگزین آنها شوید. برای حل این مشکل دو راه وجود دارد، اول این که کارتریج چاپگر را شارژ کنید و کارتریج اصلی را خریداری کرده و از کارتریج قدیمی را خارج کنید.

کارتریج اصلی باکیفیت و گران‌تر است بنابراین خرید کارتریج اصلی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و هزینه خرید کارتریج چاپگر ممکن است طی یک سال از قیمت خرید چاپگر شما بیشتر شود.

روش دیگر برای تمدید کارتریج چاپگر شارژ کارتریج است. این مورد بیشتر در چاپگرهای لیزری دیده می‌شود زیرا در مورد چاپگرهای جوهر افشان شارژ کارتریج می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند. می‌توانید کارتریج‌های چاپگر را با توجه به کیفیت تونر اجاره‌ای، مارک دستگاه و نوع چاپگری که دارید شارژ کنید و می‌توانید بدون خرید کارتریج جدید و صرفه جویی در هزینه‌ها از همان کارتریج دوباره استفاده کنید.

بسته‌های کارتریج در مارک‌ها و مشخصات مختلف در بازار موجود است. هرچه کیفیت تونر کارتریج شارژ شده بالاتر باشد، کیفیت چاپ نیز بهتر است. در مرحله اول برای شارژ کارتریج کارتریج کاملاً سرویس می‌شود و پودر موجود کاملاً از بین می‌رود. سپس با بهترین پودر شارژ و سپس توسط دستگاه موجود آزمایش می‌شود. در کارتریج‌ها پس از حمل و نقل نمی‌توانیم به کیفیت مورد نیاز برسیم و کیفیت کارتریج هنوز پایین است که با تعویض این قطعه که یک مسئله آزمایشی کامل برای تعیین اینکه کدام قسمت باید تعویض شود، حل می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5215092

منبع: مهر

کلیدواژه: پرینتر سه بعدی صنعت چاپ کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی بانک قرض الحسنه مهر ایران صنایع فلزی خودروسازان استارت آپ دکوراسیون منزل دفاتر کاریابی تصفیه آب گردشگری بانک گردشگری مبلمان خرید آنلاین شارژ کارتریج کارتریج چاپ کارتریج ها شارژ کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال

رنج‌روور اولین خودروی تمام برقی خود را در حال انجام تست در جایی در نزدیکی مدار قطب شمال به نمایش گذاشت. نمونه اولیه با طراحی تمام مشکی خود، وفادار به سبک نمادین برند خود، ظاهر شد و در عین حال کیفیت ساخت خود را به رخ کشید.

به گزارش روزیاتو، اولین آزمایش رنج‌روور برقی در دنیای واقعی به دنبال یک سال توسعه مجازی و اصلاح قطعات آن اتفاق افتاد؛ و حالا برای اولین بار رنج‌روور برقی را بدون هرگونه استتاری می‌بینیم.

لندروور ادعا می‌کند که خودرو جدیدش بی‌صداترین و پیشرفته‌ترین رنج‌رووری است که تاکنون ساخته است.

با این‌همه این خودروی جدید در ظاهر تفاوت زیادی با رنج‌روور‌های معمولی بنزینی که از سال ۲۰۲۲ در بازار هستند ندارد.

برنامه آزمایشی که برای این وسیله نقلیه در نظر گرفته شامل نمایش عملکرد قابل قبول در شدیدترین شرایط آب و هوایی است؛ از دمای منفی ۴۰ درجه در مدار قطب شمال تا دمای بالای ۵۰ درجه در بیابان‌های خاورمیانه.

جگوار لندرور (JLR) بر این باور است که رنج‌روور برقی راه را برای بهبود قابلیت پیشرانه‌های الکتریکی، بهینه‌سازی و سفر‌های لوکس باز خواهد کرد.

با این حال پیش از آنکه بتواند به فروش گذاشته شود باید از پس آزمون‌های دشوار برای ارزیابی از آن در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین بربیاید.

اکنون آزمایش‌ها برای بهینه‌سازی پیشرانه روی دریاچه‌های یخ‌زده سوئد به پایان رسیده است.

یک نوآوری قابل‌توجه در رنج‌روور برقی سیستم کنترل کشش پیشرفته آن است که از تنظیمات سنتی متمایز است. این سیستم جدید مدیریت لغزش چرخ را به هر واحد کنترل محرک الکتریکی اختصاص می‌دهد و زمان واکنش گشتاور در هر چرخ را تا حد زیادی، از حدود ۱۰۰ میلی‌ثانیه به تنها یک میلی ثانیه، کاهش می‌دهد. موضوعی که باعث می‌شود عملکرد کم‌نظیری روی سطوح یخی یا لغزنده داشته باشد.

برد باتری آن چقدر است؟

شرکت خودروسازی بریتانیایی هنوز درباره بسیاری از جزئیات عملکرد رنج‌رور برقی اطلاعاتی منتشر نکرده است.

آنچه می‌دانیم این است که این خودرو از معماری شارژ ۸۰۰ واتی استفاده می‌کند که آن را با مواردی مانند پورشه تایکان یا شاسی‌بلند‌های EV۶ و EV۹ کیا همتا می‌سازد که ساز و کار شارژ فوق‌العاده سریعی دارند.

با توجه به معماری و اندازه بسته باتری، بسیاری انتظار دارند که رنج‌روور برقی بتواند با یک بار شارژ حدود ۶۴۵ کیلومتر را طی کند.

چقدر قیمت خواهد داشت؟

رنج روور برقی در بریتانیا در کارخانه Solihull این شرکت ساخته خواهد شد.

شرکت خودروسازی بریتانیایی لیست انتظار خودروی آینده خود را در ماه دسامبر گشود و ادعا کرد تا ماه فوریه بیش از ۱۶ هزار نفر نسبت به آن ابراز علاقه کردند.

با این حال تا زمانی که این خودرو به طور رسمی معرفی نشود، قیمت آن مشخص نخواهد بود.

با این حال، با توجه به اینکه رنج‌روور بنزینی در حال حاضر قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار پوند دارد، مدل تمام برقی آن می‌تواند نزدیک به ۱۵۰ هزار پوند قیمت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست