Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش پیش از 2 دیدار پایانی در لیگ برتر انگلیس به مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه برایتون پرداخت و از بدی‌های عدم حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال گفت.

ستاره ایرانی اظهار داشت: گلزنی مقابل تماشاگران قابل قیاس با گلزنی در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر نیست. واکنش شما و اتمسفر مسابقه پس از گل اصلا قابل قیاس نیست و کاملاً متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما همه می‌خواهیم مقابل تماشاگران به برتری دست یابیم. مخصوصا در بازی مقابل منچسترسیتی که مشخصاً سخت‌ترین بازی ما در فصل خواهد بود. می‌خواهیم با برد، قدردان بازگشت آنها باشیم ولی برای این کار باید به خوبی آماده شویم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بیشتر از این منتظر بمانم تا تماشاگران به استادیوم بازگردند. البته ما 2 بازی در ماه دسامبر هم تماشاگر داشتیم. با اینکه تماشاگران در ورزشگاه نبودند ولی حمایتشان را حس کردیم و کاملا آنها پشتیبان ما بودند. اما بیایید قبول کنیم حضور فیزیکی‌ آنها برای ما تفاوت‌های بسیار زیادی خواهد داشت.

جهانبخش گفت: دیدن آنها پس از این مدت طولانی بسییار ارزشمند است. به نظرم این بازگشت برای طرفداران هم سخت بوده و فکر می‌کنم که دلشان برای ورزشگاه خیلی تنگ شده باشد. بازگشت طرفداران به ورزشگاه مشخصاً خبری خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ من مدت زمانی بسیاری است که خانواده ام را ندیده‌ام. خیلی وقت است که دوستان نزدیکم را ندیده‌ام و واقعا منتظر این هستم که با تمام شدن کووید به آنها بپیوندم. ما فوتبال را داریم ولی به خانواده‌هایمان نیز نیاز داریم. به افرادی نیاز داریم تا از لحاظ ذهنی به ما کمک کنند.

بازیکن ایرانی باشگاه برایتون انگلیس گفت: من می‌خواهم به همه بگویم که روزهای بد و خوب همیشه وجود دارد ولی ما یاد بگیریم که همیشه قدرتمند و قوی باقی بمانیم تا اینکه زندگی به حالت نرمال و طبیعی خود بازگردد. ما به دنبال این هستیم که با عادی شدن شرایط کسانی که عاشقشان هستیم را در آغوش بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال جهان: عاشق ایرانم | هلندی صحبت کردن علیرضا جهانبخش به شدت...

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وی افزود: هلندی صحبت کردن «علیرضا جهانبخش» به شدت مرا تحت تأثیر قرار داد.

کد خبر 840052 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال جهان: عاشق ایرانم | هلندی صحبت کردن علیرضا جهانبخش به شدت...
  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان
  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • گزارش زنده/ هوادار صفر - استقلال یک
  • حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان| افطار مدافع قطری پرسپولیس کنار زمین/ عنایتی با پسرش به آزادی آمد
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • بازی های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • استقلال خواهان برگزاری بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی
  • ناراحتی ستاره بایرن: تا حالا چنین چیزی ندیده‌ بودم!